Baby værelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.157 visninger
19 svar
0 synes godt om
25. april 2012

Sandrica

Hej alle sammen

Her er lige mit allerførste indlæg.

Og et billede at min ret så hurtigtvoksende mave ......
(jeg er i uge 17 med vores første barn )

Desuden vil jeg lige høre jer om hvornår i er begyndt at sætte babyværelse i stand?

Kh
Sandra

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2012

lillemusen10

Tillykke med mavsen og velkommen til!  Ved ikke med babyværelset... det har ikke været min tur mht. baby endnu. Håber nogle af de andre søde piger herinde svarer på det spørgsmål.

Anmeld

25. april 2012

anynom

Sandrica skriver:

Hej alle sammen

Desuden vil jeg lige høre jer om hvornår i er begyndt at sætte babyværelse i stand?

Kh
Sandra

Aller først - stort tillykke med graviditeten og hvor har du en flot mave

Vi gik forholdsvist tidligt i gang med at lave børneværelse, tror vi startede kort til efter NF-scanning. Ikke fordi vi skulle nå noget, bare fordi det var så hyggeligt (Det viste sig så at være godt nok da jeg var indlagt fra uge 27 til 34). Synes det var lettere at gå i gang tidligt for så havde vi ikke så travlt

Anmeld

25. april 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Fin mave! Tror vi gik i gang omkring uge 25 med værelset. Vuggen var dog klar fra omkring uge 20. 

De små bruger ik værelset de første mange mdr, så der behøver vist ik være ret meget andet klar end lige et sted de ka sove og noget dæmpet lys og en god amme stol/sted man sidder godt og ka gi flaske.

Nu venter vi nr 2, er i uge 30 og har overhovedet ik lavet børneværelse klar endnu, da baby's vugge ska stå inde ved siden af min seng. Thea kom først ind på hendes eget værelse og sove da hun var 8 mdr! Vh stine

Anmeld

25. april 2012

morethanperfect

Hvor er du fin og velkommen til .. 

Vi begyndte lidt efter NF scanning .. Her kom Oscar på eget værelse da han var 5 mdr. Dog sov han i sin egen vugge inde ved os

Anmeld

25. april 2012

Sandrica

lillemusen10 skriver:

Tillykke med mavsen og velkommen til!  Ved ikke med babyværelset... det har ikke været min tur mht. baby endnu. Håber nogle af de andre søde piger herinde svarer på det spørgsmål.

Tak for det

Anmeld

25. april 2012

Sandrica

morethanperfect skriver:

Hvor er du fin og velkommen til .. 

Vi begyndte lidt efter NF scanning .. Her kom Oscar på eget værelse da han var 5 mdr. Dog sov han i sin egen vugge inde ved os

Tak for det

- Ååååh, synes det er svært at lade være med at købe og sætte i stand til lillepigen kommer...

Anmeld

25. april 2012

Sandrica

StineW79 skriver:

Fin mave! Tror vi gik i gang omkring uge 25 med værelset. Vuggen var dog klar fra omkring uge 20. 

De små bruger ik værelset de første mange mdr, så der behøver vist ik være ret meget andet klar end lige et sted de ka sove og noget dæmpet lys og en god amme stol/sted man sidder godt og ka gi flaske.

Nu venter vi nr 2, er i uge 30 og har overhovedet ik lavet børneværelse klar endnu, da baby's vugge ska stå inde ved siden af min seng. Thea kom først ind på hendes eget værelse og sove da hun var 8 mdr! Vh stine

Tak

- Okay, jeg kan dog slet ikke lade være med at gå ind på værelset hele tiden og tænke over hvad der skal stå hvor osv..

Anmeld

25. april 2012

Sandrica

JulieWH skriver:

Aller først - stort tillykke med graviditeten og hvor har du en flot mave

Vi gik forholdsvist tidligt i gang med at lave børneværelse, tror vi startede kort til efter NF-scanning. Ikke fordi vi skulle nå noget, bare fordi det var så hyggeligt (Det viste sig så at være godt nok da jeg var indlagt fra uge 27 til 34). Synes det var lettere at gå i gang tidligt for så havde vi ikke så travlt

Mange tak

- Ja, det samme her.. vi synes også det er super hyggeligt at gå og sætte ting på plads ... Kan slet ikke vente

Anmeld

25. april 2012

l.kjoeller

Sandrica skriver:

Hej alle sammen

Kh
Sandra

Vi begyndte så småt efter md skanning. stort tillykke med graviditeten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.