I retten ang faderskab

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2012

anja89

PT skriver:

Ok, tak for svar.

Der er ingen tvivl om, hvem faderen til min søn er, men jeg ved blot kun, hvilket land han befinder sig i.

Jeg håber. det kommer til at gå let og godt

For dig.. Det eneste du kan gøre er at fortælle dem hvad du ved om hvor han befinder sig..

Desværre kan sådan sager trække ud vis faderen ikke er samarbejds villig 

Min datter er født 16/5-10 og hendes sag var først færdig i nov 11 og børnepenge sagen blev først færdig i dec 11, hvor han ikke ville betale så hele sagen med ham er først lige blevet færdig igår og venter nu på de sidste penge som skulle komme fredag..

Dem har jeg måtte køre på at få gennem kommunen 

Så håber for dig at det går hurtigt og nemt for kan føles som en lang sej kamp vis ikke manden vil hjælpe lidt til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
anja89 skriver:

For dig.. Det eneste du kan gøre er at fortælle dem hvad du ved om hvor han befinder sig..

Desværre kan sådan sager trække ud vis faderen ikke er samarbejds villig 

Min datter er født 16/5-10 og hendes sag var først færdig i nov 11 og børnepenge sagen blev først færdig i dec 11, hvor han ikke ville betale så hele sagen med ham er først lige blevet færdig igår og venter nu på de sidste penge som skulle komme fredag..

Dem har jeg måtte køre på at få gennem kommunen 

Så håber for dig at det går hurtigt og nemt for kan føles som en lang sej kamp vis ikke manden vil hjælpe lidt til

faderen havde lovet ikke at tage til Afrika, før han havde underskrevet faderskabspapirerne, men så blev hans mor syg, og han tog afsted.

Jeg har prøvet at maile ham, men han bor ude midt i junglen, og der har de ikke engang elektricitet, så sandsynligheden for, at han modtager min mail er ikke særlig stor.

Ang det økonomiske så har han sagt flere gange, at han ville betale uden at skabe problemer men også mange gange det modsatte. (mænd!!!!)

Men samarbejdsvillig er han i hvert fald ikke lige pt!

Anmeld

25. april 2012

Leneur

PT skriver:

Tak for svar.

Det er dejligt at være lidt forberedt, når jeg skal derind. Regner med jeg får en indkaldelse pr brev, eller hvordan gjorde de ved dig?

Ja der kom et brev som man så skal kvittere for at have modtaget.

Anmeld

25. april 2012

anja89

PT skriver:

faderen havde lovet ikke at tage til Afrika, før han havde underskrevet faderskabspapirerne, men så blev hans mor syg, og han tog afsted.

Jeg har prøvet at maile ham, men han bor ude midt i junglen, og der har de ikke engang elektricitet, så sandsynligheden for, at han modtager min mail er ikke særlig stor.

Ang det økonomiske så har han sagt flere gange, at han ville betale uden at skabe problemer men også mange gange det modsatte. (mænd!!!!)

Men samarbejdsvillig er han i hvert fald ikke lige pt!

Ja så kan jeg godt se at det kan blive svært.. Du ved ikke hvor hans mor bor ca,? Tænker på byens navn.?

De mænd er ikke altid til at regne med  Håber meget at retten får fat på ham

Anmeld

26. april 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
anja89 skriver:

Ja så kan jeg godt se at det kan blive svært.. Du ved ikke hvor hans mor bor ca,? Tænker på byens navn.?

De mænd er ikke altid til at regne med  Håber meget at retten får fat på ham

Nej, det ved jeg ikke, og jeg tror heller ikke retten kan få fat på ham, da der ikke engang er en dansk ambassade i landet

Anmeld

26. april 2012

PT

Profilbillede for PT
Leneur skriver:

Ja der kom et brev som man så skal kvittere for at have modtaget.

Rart at vide, tak for alle dine svar

Anmeld

26. april 2012

anja89

PT skriver:

Nej, det ved jeg ikke, og jeg tror heller ikke retten kan få fat på ham, da der ikke engang er en dansk ambassade i landet

Det hele skal nok gå håber du hurtigt kommer igennem det

Anmeld

26. april 2012

PT

Profilbillede for PT
anja89 skriver:

Det hele skal nok gå håber du hurtigt kommer igennem det

Tak skal du have.
Det håber jeg også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.