PT skriver:
Hej.
Er der nogle af jer, der har været i retten ang faderskab?
Min søns far er flyttet til Afrika, og derfor har jeg ikke kunnet oplyse statsforvaltningen om adresse mm.
Jeg har nu fået brev om, at min sag er blevet overført til retten i Randers, så jeg søger råd og erfaringer med dette, og hvad det videre forløb bliver.
Du må meget gerne sende en pb, hvis du har nogle erfaringer, du vil dele ud af, men som du måske ikke har lyst til at lægge ud på et offentligt forum.
På forhånd tak
Faderskabssagen med min lille datter isabell endte i retten, dog bor faderen i Danmark men han nægtede at svare på brevene
Men den endte i retten hvor jeg blev kaldt ind for at afgive min forklaring om det vagaden mand jeg havde opgivet jeg mente var eneste mulighed og så skulle jeg skrive under på det derinde.
Efter det sendte de et brev til den pågældende mand og ventede på han svarede, mens var mig og min datter inde og få lavet mundskrab.
Hendes far valgte så ikke at komme til prøverne og tredje gang de skrev ved jeg ikke om han selv dukkede op eller om han blev hentet og kørt ind for at få lavet dem.
Derefter fik vi brev om det var ham der var fader til min datter, han fik så tilsendt en ansvars og omsorgs erklæring, denne skrev han ikke under og det endte med at han i retten blev dømt til at være far til hende.
Han har aldrig set hende og har hellerikke haft interasse i det..
Vis du har flere spørgsmål eller der er noget du vil vide er du velkommen til at skriv til mig
Anmeld