Tattoo.. hvor ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2012

Laura.

MelikkazMoar skriver:

jeg har denne her stjerne tattoo..

personligt ville jeg syndes det var flottest på siden, ved ribbenene..

Hold da op, den er flot.

Jeg er helt enig.. der kunne den også være super flot... det er også en af mine overvejelser...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2012

MelikkazMoar

Laura. skriver:

Hold da op, den er flot.

Jeg er helt enig.. der kunne den også være super flot... det er også en af mine overvejelser...

ja

den der er billed af, den tegnede jeg selv, og så rettede tattovøren den til for mig

Anmeld

27. april 2012

Frk Mig

Okay.. jeg tror godt jeg ved hvad du mener så. Ved du hvad du selv skal have lavet ?

Ja jeg prøver at sætte et billede ind

Der skal dog laves lidt mere .. Stregerne skal være mere lige og så skal ungernes navne sættes ind på en eller anden måde

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. april 2012

Laura.

Frk Mig skriver:

Ja jeg prøver at sætte et billede ind

Der skal dog laves lidt mere .. Stregerne skal være mere lige og så skal ungernes navne sættes ind på en eller anden måde

Wow... Kan godt li` at du har blomsten med også.. Det er super flot.

Anmeld

27. april 2012

Frk Mig

Laura. skriver:

Wow... Kan godt li` at du har blomsten med også.. Det er super flot.

Ja jeg syntes den passer rigtig godt ind .. Nu skal jeg bare have fundet ud af hvordan jeg får flettet ungerns navne i ..

Anmeld

28. april 2012

Lou87

Laura. skriver:

Fantastisk. Jeg vidste ikke at man kunne få en tatovør til at tegne en tattoo efter en idé man har i hovedet... men jeg kunne godt forestille mig at de er gode til at råde og give forslag til, hvor man kan få den lavet. Det vil jeg klart tænke over, når jeg skal til byen igen.. Men tak for dit svar.

Har ikk været ude for nogen som ikk gad ihvertfald
Held og lykke med det .. og pas nu på!! Man ender med og blive hooked (læs 9 stk her)

Anmeld

28. april 2012

4xGreve

Hvis jeg skal ha en skal det være med ungernes mit eget og mandens forbogstav den skal ikke være stor og skal være på mit højre håndled..

Havde selv overvejet siden ved ribene, lysken, og starten af anklen med forsættelse ned på foden (syntes nemlig sådan noget er flot) men kom frem til at den vil ha mest betydning for mig på højre hånd/håndled.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.