Tattoo.. hvor ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.909 visninger
16 svar
0 synes godt om
25. april 2012

Laura.

Jeg har ønsket mig det længe og har næsten bestemt mig for at det er det jeg gør. Jeg vil så gerne have lavet en tattoo som symboliserer min familie og min datter, da de betyder alverdens for mig !
Jeg vil have lavet en stjerne for hver af mine søskende, og vil have den sådan lidt ala stjernestøv.. (store og små stjerner..) Men jeg aner ikke hvor den vil være flot henne. Først tænkte jeg på foden eller rundt om anklen.. så tænkte jeg i siden og nu tænker jeg skulderen.. men så ved jeg ikke hvordan den skal vende osv... Den skal være til at dække nemlig og ikke alt for stor. Der skal være 8 stjerner..

Jeg har været inde og kigge på google for at få lidt inspiration, men synes ikke rigtig jeg har kunne finde noget.

Hvad synes du kunne være flot ? Og har du stjerne tattoos som du vil vise ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2012

La´chrissen

Hvis du har besluttet dig inde i dit hovede om et nogenlunde billede, så tag at opsøg en tattoo shop og så få dem til at guide dig og komme med ideer. Så kan de jo også fortælle hvor det er pænest. jeg har selv min mors underskrift og hendes fødsels år og døds år  på foden og så 16 blomster, én for hvert år vi havde sammen  fordelt på fod og op af benet  

Anmeld

27. april 2012

Frk Mig

Laura. skriver:

Jeg har ønsket mig det længe og har næsten bestemt mig for at det er det jeg gør. Jeg vil så gerne have lavet en tattoo som symboliserer min familie og min datter, da de betyder alverdens for mig !
Jeg vil have lavet en stjerne for hver af mine søskende, og vil have den sådan lidt ala stjernestøv.. (store og små stjerner..) Men jeg aner ikke hvor den vil være flot henne. Først tænkte jeg på foden eller rundt om anklen.. så tænkte jeg i siden og nu tænker jeg skulderen.. men så ved jeg ikke hvordan den skal vende osv... Den skal være til at dække nemlig og ikke alt for stor. Der skal være 8 stjerner..

Jeg har været inde og kigge på google for at få lidt inspiration, men synes ikke rigtig jeg har kunne finde noget.

Jeg skal have lavet en nederst på min venstre arm .. jeg syntes at det ser godt ud der

Anmeld

27. april 2012

Lou87

Ingen tvivl om at feks ryg eller lår er en af de bedste steder for at ku skjule det

Men som ellers foreslået vil jeg også sige at når du er så tæt på et resultat af hvad du vil, så kontakt en eller evt flere butikker og få dem til og tegne noget til dig. De er som regel utroligt kreative og hjælpsomme
En af mine sku ha været på håndleddet, den havnede på låret efter et forslag fra tattoovøren.. og er en af dem jeg er gladest for i dag.

Anmeld

27. april 2012

Laura.

la'chrissen skriver:

Hvis du har besluttet dig inde i dit hovede om et nogenlunde billede, så tag at opsøg en tattoo shop og så få dem til at guide dig og komme med ideer. Så kan de jo også fortælle hvor det er pænest. jeg har selv min mors underskrift og hendes fødsels år og døds år  på foden og så 16 blomster, én for hvert år vi havde sammen  fordelt på fod og op af benet  

Det var en smuk tanke. Jeg har selv mistet min mor som 8 årig, men har valgt ikke at få en tattoo som symboliserer hende, da det stadig er lidt sårbart for mig, på trods af at det er 17 år siden nu. Men jeg kan specielt godt li` din idé, da den er lidt hemmelighedsfuld med de blomster der har den særlige betydning for dig. Lidt det samme jeg vil med mine stjerner.. Ingen ved hvad de symbolisere, medmindre man spørger.

Men tak for dit svar.. det er klart en mulighed.

Anmeld

27. april 2012

Laura.

Frk Mig skriver:

Jeg skal have lavet en nederst på min venstre arm .. jeg syntes at det ser godt ud der

Er det håndledet du mener ? Eller ?

Anmeld

27. april 2012

Laura.

Lou87 skriver:

Ingen tvivl om at feks ryg eller lår er en af de bedste steder for at ku skjule det

Men som ellers foreslået vil jeg også sige at når du er så tæt på et resultat af hvad du vil, så kontakt en eller evt flere butikker og få dem til og tegne noget til dig. De er som regel utroligt kreative og hjælpsomme
En af mine sku ha været på håndleddet, den havnede på låret efter et forslag fra tattoovøren.. og er en af dem jeg er gladest for i dag.

Fantastisk. Jeg vidste ikke at man kunne få en tatovør til at tegne en tattoo efter en idé man har i hovedet... men jeg kunne godt forestille mig at de er gode til at råde og give forslag til, hvor man kan få den lavet. Det vil jeg klart tænke over, når jeg skal til byen igen.. Men tak for dit svar.

Anmeld

27. april 2012

Frk Mig

Laura. skriver:

Er det håndledet du mener ? Eller ?

Nej men ovenpå hvis man kan sige det på den måde .. Er ikke skide god til at forklare mig

Anmeld

27. april 2012

Laura.

Frk Mig skriver:

Nej men ovenpå hvis man kan sige det på den måde .. Er ikke skide god til at forklare mig

Okay.. jeg tror godt jeg ved hvad du mener så. Ved du hvad du selv skal have lavet ?

Anmeld

27. april 2012

MelikkazMoar

Laura. skriver:

jeg har denne her stjerne tattoo..

personligt ville jeg syndes det var flottest på siden, ved ribbenene..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.