Den lykkelige skriver:
Min datter startede i dagpleje midt i januar. Hun er 14 mdr nu.
Min hjerne den køre bare på højtryk.. Dagplejen siger at når de er hjemme så er hun glad og tilfreds nok.. Men når de skal ud på tur på legepladsen, legestue eller lignende så er hun bare ked, brokkende og sur hele tiden.. Umiddelbart tænker jeg det jo er fordi hun er utryg.. Og den anden dag da dagplejens søn var kommet og havde spist med til frokost (han er voksen).. havde hun været så ked.. Dagplejen sagde forleden det var kommet så vidt at hun nærmest "frygtede" gå ud pga min datter.. Og at hun ødelægger det for de andre og det kan være rigtig irriterende..
Gør mig jo ked af at høre..
Når vi er på besøg hos nogle skal hun altid bruge vildt lang tid på at "tø" op og man skal helst sidde/være ved hende hele tiden..
Årh det er lidt rodet det her.. men nogen som har en ide til hvad man kan gøre??
dagplejen har 3 andre på hendes alder også.. og hun skal jo også være ved dem osv.. så hun kan jo ikke sidde med min datter kostant når de er ude.. 
En pige i min mødregruppe har været ude for det samme med sin søn. Var ked af det, ville ikke spise, havde det bare ikke godt. Han er nu i vuggestue og spiste der første dag og trives i stor stil!
Hvis ikke dit barn trives, vil jeg råde dig til at skifte dagpleje hurtigst muligt. Det er ikke så meget af hensyn til dagplejeren, men i høj grad for at få din datter i trivsel igen. Der er ingen der kan tvinge kemi til at passe og hvis ikke det går efter 3 mdr, så vil det ikke gå på noget tidspunkt. Det var hvad pigen fra min mødregruppe, fortalte at hendes sp sagde da hun talte med hende om det. De skal som oftest falde til den første måned, ellers vil det ikke gå.
Og hvis din sp begynder at se din datter som et irritationsmoment i stedet for, så vil jeg ikke kunne stole på at hun vil være mod mit barn som hun er mod de andre.
Håber det kan bruges 
Anmeld