synes jeg fæler meget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2012

Anonym trådstarter

RGN skriver:

Min psykolog fortalte mig, at det var helt normalt at man fældede meget, når man var stresset.

Jeg mistede nemlig rigtig meget hår, da min far lå for døden.
Turde dårligt børste det.

vildt nok alligevel..

men ved ikke om det er fordi jeg tænker for meget over det med lejlighed,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2012

Anonym trådstarter

morbibi skriver:

Jeg spiste også vitamin piller men skulle tage ekstra B vitaminer. Jeg tager også D vitaminer, da jeg mangler det.

må jo prøve

Anmeld

25. april 2012

mpr

Anonym skriver:

synes jeg fæler rigtig meget, kan det være stress fordi jeg brænde ønsker mig og få en lejlighed og få et godt liv?? eller er det normalt at fæle rigtig meget?

Vil jeg tro hvis du stresser over det Har selv stresset meget over at jeg bare skulle det ene og det anede og jeg skulle have min uddannelse og det perfekte sted at bo med alle møbler.. Jeg har altid fældet men i den periode hvor det stod værst på fældede jeg da ekstremt så tror jeg godt kan være grunden

Anmeld

25. april 2012

Anonym trådstarter

Jonatansmor skriver:

Men du skal da tale med en eller anden, hvis du er så stresset at du taber håret?

Det er ikke sundt at gå og holde alt det inde

nej lige præcis det jeg os tænkte at det ikke kunne være normalt at tabe så meget hår som jeg gøre. så tænker jeg at jeg må jo være lidt stresset over jeg ikke vil bo i den her by mere

Anmeld

25. april 2012

Anonym trådstarter

Chel1992 skriver:

Vil jeg tro hvis du stresser over det Har selv stresset meget over at jeg bare skulle det ene og det anede og jeg skulle have min uddannelse og det perfekte sted at bo med alle møbler.. Jeg har altid fældet men i den periode hvor det stod værst på fældede jeg da ekstremt så tror jeg godt kan være grunden

lige præcis.. synes jeg har så mange ting at tænke på

Anmeld

25. april 2012

mpr

Anonym skriver:

lige præcis.. synes jeg har så mange ting at tænke på

Det der har hjulpet mig er at jeg er begyndt at tage en dag af gangen i stedet for at tænke flere år ud i fremtiden I hvert fald med nogen ting Efter noget tid begynder du at slappe mere af

Og prøv at holde dig på med at hvis du ikke når alle de ting du mener du skal i dag så skal du nok nå det i morgen

Anmeld

25. april 2012

Anonym trådstarter

Chel1992 skriver:

Det der har hjulpet mig er at jeg er begyndt at tage en dag af gangen i stedet for at tænke flere år ud i fremtiden I hvert fald med nogen ting Efter noget tid begynder du at slappe mere af

Og prøv at holde dig på med at hvis du ikke når alle de ting du mener du skal i dag så skal du nok nå det i morgen

vil bare rigitg gerne væk fra den her by jeg bor i nu.. er slet slet ikke tryg ved at bo her.. også vil jeg vildt gerne have min egen lejlighed inde i byen

Anmeld

25. april 2012

mpr

Anonym skriver:

vil bare rigitg gerne væk fra den her by jeg bor i nu.. er slet slet ikke tryg ved at bo her.. også vil jeg vildt gerne have min egen lejlighed inde i byen

Der kan jeg godt forstå dig hvis du ikke er tryg der hvor du er så skal du også væk derfra Men prøv at holde øje i de forskellige aviser osv. og prøv at få det bedste ud af det der hvor du er nu det kan jo risikere at blive meget værre hvis du forhaster dig med at finde noget andet

Det har jeg i hvert fald erfaring med

Anmeld

25. april 2012

Anonym trådstarter

Chel1992 skriver:

Der kan jeg godt forstå dig hvis du ikke er tryg der hvor du er så skal du også væk derfra Men prøv at holde øje i de forskellige aviser osv. og prøv at få det bedste ud af det der hvor du er nu det kan jo risikere at blive meget værre hvis du forhaster dig med at finde noget andet

Det har jeg i hvert fald erfaring med

ja men har fundet en masse inde på boligbassen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.