synes jeg fæler meget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

645 visninger
18 svar
0 synes godt om
25. april 2012

Anonym trådstarter

synes jeg fæler rigtig meget, kan det være stress fordi jeg brænde ønsker mig og få en lejlighed og få et godt liv?? eller er det normalt at fæle rigtig meget?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2012

Mira0911

Ved det faktisk ikke... Jeg fælder helt vildt... Det skyldes vidst en graviditet for 7 mdr siden... 

Anmeld

25. april 2012

morbibi

Anonym skriver:

synes jeg fæler rigtig meget, kan det være stress fordi jeg brænde ønsker mig og få en lejlighed og få et godt liv?? eller er det normalt at fæle rigtig meget?

Dengang jeg fældede meget, var det mangel på vitaminer. Jeg tog til lægen og blev tjekket og mener det var B vitamin jeg manglede

Anmeld

25. april 2012

Anonym trådstarter

Mira0911 skriver:

Ved det faktisk ikke... Jeg fælder helt vildt... Det skyldes vidst en graviditet for 7 mdr siden... 

ja jeg er ikke gravid.. og har heller ikke været det fornylig..

ved ikke om det fordi jeg bare så gerne vil ud af vagten fra min mor af nu og tankerne bare kører på det hele tiden

Anmeld

25. april 2012

Anonym trådstarter

morbibi skriver:

Dengang jeg fældede meget, var det mangel på vitaminer. Jeg tog til lægen og blev tjekket og mener det var B vitamin jeg manglede

spiser de der multivitmaminer hverdag

Anmeld

25. april 2012

RGN

Profilbillede for RGN

Min psykolog fortalte mig, at det var helt normalt at man fældede meget, når man var stresset.

Jeg mistede nemlig rigtig meget hår, da min far lå for døden.
Turde dårligt børste det.

Anmeld

25. april 2012

celkt

altså, - jeg lod min veninde, der er frisør klippe 30 cm hår af mig igår fordi jeg syntes jeg var blevet tyndhåret. Efter hvert barn jeg har fået, har det været nødvendigt at klippe håret op. Så nu er jeg sørme korthåret igen...

Anmeld

25. april 2012

morbibi

Anonym skriver:

spiser de der multivitmaminer hverdag

Jeg spiste også vitamin piller men skulle tage ekstra B vitaminer. Jeg tager også D vitaminer, da jeg mangler det.

Anmeld

25. april 2012

Jonatansmor

Anonym skriver:

Men du skal da tale med en eller anden, hvis du er så stresset at du taber håret?

Det er ikke sundt at gå og holde alt det inde

Anmeld

25. april 2012

Mor til Ella

Anonym skriver:

Det kan have lidt med årstiden af gøre også....

Lige som dyr skifter vi også lidt til sommer pels

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.