Støt for tidligt fødte på facebook

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2012

Den kommende far

opper lige en sidste gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2012

lukaj

så har jeg også været inde og trykke synes godt om, og jeg har delt den på min væg og på "født for tidligt" og på "dansk præmatur" ved ikke om du tidligere har delt den i grupperne men nu er det i hvert fald gjort igen

jeg håber at mange flere vil støtte op om det så forældrene kan få den ekstra hjælp der er så vigtig med et præmatur barn i hjemmet

Anmeld

8. maj 2012

Den kommende far

lukaj skriver:

så har jeg også været inde og trykke synes godt om, og jeg har delt den på min væg og på "født for tidligt" og på "dansk præmatur" ved ikke om du tidligere har delt den i grupperne men nu er det i hvert fald gjort igen

jeg håber at mange flere vil støtte op om det så forældrene kan få den ekstra hjælp der er så vigtig med et præmatur barn i hjemmet

mange tak for hjælpen har delt dem inde på de sider tidligere men det er lidt tid siden så det skader bestemt ikke de kommer frem igen

Anmeld

19. november 2012

Den kommende far

Hej alle sammen, 

Håber endnu engang på jeres hjælp. Sidste gang jeg bedte jer om at støtte min facebook gruppe gav det resultater. 

Derfor prøver jeg endnu engang om det kan gøre en forskel. Vores søn er som mange af jer ved født 3 måneder for tidligt og det har medført nogle vanskeligheder. 

Vi kæmper nu med kommunen om bla dobbelt-plads. Kommunen har derudover valgt at spare på efteruddannelse af dagplejere så der efter nytår ikke er flere dagplejemødre i kommunen med uddannelse indenfor præmature børn og sansemotorik. Håber ved endnu engang at gøre opmærksom på problemerne i kommunen at det kan få indflydelse. 

gruppen hedder:  Stop Struer kommunes nedlæggelse af tilbuddene til for tidligt fødte børn

Håber i vil melde jer ind og derved hjælpe os i vores kamp.

på forhånd tak.

Anmeld

19. november 2012

Den kommende far

Den kommende far skriver:

Hej alle sammen, 

Håber endnu engang på jeres hjælp. Sidste gang jeg bedte jer om at støtte min facebook gruppe gav det resultater. 

Derfor prøver jeg endnu engang om det kan gøre en forskel. Vores søn er som mange af jer ved født 3 måneder for tidligt og det har medført nogle vanskeligheder. 

Vi kæmper nu med kommunen om bla dobbelt-plads. Kommunen har derudover valgt at spare på efteruddannelse af dagplejere så der efter nytår ikke er flere dagplejemødre i kommunen med uddannelse indenfor præmature børn og sansemotorik. Håber ved endnu engang at gøre opmærksom på problemerne i kommunen at det kan få indflydelse. 

gruppen hedder:  Stop Struer kommunes nedlæggelse af tilbuddene til for tidligt fødte børn

Håber i vil melde jer ind og derved hjælpe os i vores kamp.

på forhånd tak.

op

Anmeld

19. november 2012

Sara.

Loggede på facebook for at synes hedt om.... men computeren hyggede automatisk på min mands. Så jeg kom til at synes godt om for ham, og nu også for mig...

Anmeld

19. november 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Så er der syntes godt om. 

Hvordan går det ellers med ham? Vh stine

Anmeld

20. november 2012

Den kommende far

Sara. skriver:

Loggede på facebook for at synes hedt om.... men computeren hyggede automatisk på min mands. Så jeg kom til at synes godt om for ham, og nu også for mig...

Det lyder godt

Anmeld

20. november 2012

Den kommende far

StineW79 skriver:

Så er der syntes godt om. 

Hvordan går det ellers med ham? Vh stine

Det går rigtig godt med ham

Han er nu 73 cm og 7300 gram. Han udvikler sig som han skal så det er utrolig dejligt Vi træner meget med ham og opsøger forskellige eksperter for at give ham de bedste betingelser. Men heldigvis giver det pote nu

Anmeld

21. november 2012

Lone_mor

Synes det er beundringsværdigt at I kæmper for denne sag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.