Støt for tidligt fødte på facebook

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

926 visninger
19 svar
0 synes godt om
24. april 2012

Den kommende far

Den kommune hvor vi bor har indtil nu haft et særligt tilbud til familier med for tidligt fødte børn. Kommunen overvejer nu at spare tilbuddet væk. Håber i vil "synes godt om" gruppen.

http://www.facebook.com/pages/Stop-Struer-kommunes-nedl%C3%A6ggelse-af-tilbuddene-til-for-tidligt-f%C3%B8dte-b%C3%B8rn/213653385416657?notif_t=page_new_likes

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2012

norenberg

Hvad hedder gruppen...kommer nemlig ikke ind på den ved at trykke på det link....

Anmeld

25. april 2012

Den kommende far

norenberg skriver:

Hvad hedder gruppen...kommer nemlig ikke ind på den ved at trykke på det link....

stop struer kommunes nedlæggelse ag tilbuddene til for tidligt fødte børn

Anmeld

25. april 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Den kommende far skriver:

Den kommune hvor vi bor har indtil nu haft et særligt tilbud til familier med for tidligt fødte børn. Kommunen overvejer nu at spare tilbuddet væk. Håber i vil "synes godt om" gruppen.

http://www.facebook.com/pages/Stop-Struer-kommunes-nedl%C3%A6ggelse-af-tilbuddene-til-for-tidligt-f%C3%B8dte-b%C3%B8rn/213653385416657?notif_t=page_new_likes

Hvilke tilbud har der været og hvad er begrundelsen for at stoppe?

Jeg ved intet om hvordan det er at være forældre til for tidlig fødte, så kunne godt tænke mig at få et par eksempler på tilbud i ikke kan undvære. Hvid i har overskud til at forklare mig det

Jeg kan desværre ikke støtte, da jeg ikke har facebook

Anmeld

25. april 2012

Den kommende far

mor:) skriver:

Hvilke tilbud har der været og hvad er begrundelsen for at stoppe?

Jeg ved intet om hvordan det er at være forældre til for tidlig fødte, så kunne godt tænke mig at få et par eksempler på tilbud i ikke kan undvære. Hvid i har overskud til at forklare mig det

Jeg kan desværre ikke støtte, da jeg ikke har facebook

alle ikke-lovpligtige tilbud indenfor sundhedsplejen i vores kommune skal spares væk. 

Tilbuddet har bestået i ekstra besøg af SP og ergoterapeut samt generel mere opsyn omkring udvikling psykisk og fysisk. Når de små er blevet lidt større kobles der noget træning på af forskellig art.

Anmeld

25. april 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Den kommende far skriver:

alle ikke-lovpligtige tilbud indenfor sundhedsplejen i vores kommune skal spares væk. 

Tilbuddet har bestået i ekstra besøg af SP og ergoterapeut samt generel mere opsyn omkring udvikling psykisk og fysisk. Når de små er blevet lidt større kobles der noget træning på af forskellig art.

Tak for info. Jeg har også været inde og google lidt. Det er da utroligt at man vil spare det væk. Jeg kan ikke selv støtte facebook gruppen, men skal nok sprede budskabet til alle jeg kender der har facebook

Anmeld

25. april 2012

Den kommende far

mor:) skriver:

Tak for info. Jeg har også været inde og google lidt. Det er da utroligt at man vil spare det væk. Jeg kan ikke selv støtte facebook gruppen, men skal nok sprede budskabet til alle jeg kender der har facebook

tak for det

Anmeld

25. april 2012

Den kommende far

håber i vil melde jer ind

Anmeld

26. april 2012

Den kommende far

27. april 2012

Den kommende far

Håber der er flere der vil støtte os

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.