Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kun sidste gang (4 graviditeter) havde jeg symptomer inden test/BP, men var også lidt i tvivl om det bare var hormonerne der drillede.
Det er meget normalt at der ikke er noget at mærke, men kan da godt forstå du er nervøs
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Hvor er I søde piger, tak.. Og prøver virkelig at være positiv, var du det hele vejen igennem I.kjoeller?
Hvor er I søde piger, tak..
Og prøver virkelig at være positiv, var du det hele vejen igennem I.kjoeller?
Tusind tak for jeres svar piger, det hjælper!
I.kjoller: nogle rigtig gode råd du kommer, har faktisk allerede taget rådet med listen i brug.. Ih jeg håber bare sådan på en positiv BP !
l.kjoeller skriver: Om jeg var positiv ? Forsøgte at være det hvertfald. Jeg lavede simpelthen en liste med det der talte for at det lykkes. når jeg havde et øjebliks tvivl læste jeg listen. Samtidig gjorde jeg faktisk noget lidt komisk. Jeg sagde højlydt for mig selv 30 gange dagligt at det nok skulle lykkes. virker måske åndsvagt men når hjernen hører noget ofte nok tror den på det. Jeg tror en positiv indstilling betyder meget for at det lykkes og jeg blev gravid i første forsøg
Om jeg var positiv ? Forsøgte at være det hvertfald. Jeg lavede simpelthen en liste med det der talte for at det lykkes. når jeg havde et øjebliks tvivl læste jeg listen. Samtidig gjorde jeg faktisk noget lidt komisk. Jeg sagde højlydt for mig selv 30 gange dagligt at det nok skulle lykkes. virker måske åndsvagt men når hjernen hører noget ofte nok tror den på det. Jeg tror en positiv indstilling betyder meget for at det lykkes og jeg blev gravid i første forsøg
Ja og tusind tak for jeres krydsede fingre, det varmer
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128