3. rugedag og nerverne sider bare uden på tøjet!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.308 visninger
14 svar
0 synes godt om
24. april 2012

Anonym trådstarter

Hej Piger

Jeg er idag på 3. rugedag, fik et super æg op i lørdags, men puha hvor synes jeg ventiden er hård, det er mit 2. forsøg og er bare så bange for endnu et nederlag...

Mærker ingen symptomer overhovedet, alene det gør mig nervøs - Hvordan har/havde I andre det? Og nogle gode råd til denne ventetid?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2012

tarkoflen

Anonym skriver:

Hej Piger

Jeg er idag på 3. rugedag, fik et super æg op i lørdags, men puha hvor synes jeg ventiden er hård, det er mit 2. forsøg og er bare så bange for endnu et nederlag...

Mærker ingen symptomer overhovedet, alene det gør mig nervøs - Hvordan har/havde I andre det? Og nogle gode råd til denne ventetid?

fingre for, at alt går godt, og at der er en lille fin baby på vej til jer!

Kan ikke rigtig komme med gode råd, for jeg er desværre endnu ikke nået så langt som til at ruge.

Sender og masser af gode tanker din vej

Anmeld

24. april 2012

Anonym trådstarter

Tusind tak for de krydsede fingre. Og rigtig meget held og lykke til jer

Anmeld

24. april 2012

l.kjoeller

Anonym skriver:

Hej Piger

jeg mærkede første gang tegn på noget somhelst på 7 dagen hvor jeg fik mens smerter. resultatet blev stadig to streger.. flere jeg kender har INTET mærket før efter positiv test, så endelig behold de positive tanker ikke. Husk der er gode chancer

Anmeld

24. april 2012

M (:

Anonym skriver:

Hej Piger

Kender intet til at ruge, så kan ikke give gode råd, men vil da lige sende et par spande babyklister i din retning! 

Anmeld

24. april 2012

Anonym trådstarter

Hvor er I søde piger, tak..

Og prøver virkelig at være positiv, var du det hele vejen igennem I.kjoeller?

Anmeld

24. april 2012

Faith

Jeg havde ingen symptomer på noget som helst før dagen før jeg skulle teste, det til trods for at jeg ventede tvillinger. Så tror du skal have tålmodighed lidt endnu. Ingen kroppe er ens så man kan ikke bruge sammenligning til ret meget.

Pøj pøj

Anmeld

24. april 2012

Anonym trådstarter

Tak for svaret Faith, og stort tillykke med graviditeten. Og ved jo godt du har ret, men hold op hvor er denne tid svær. Man er så bange og håbefuld!!

Anmeld

25. april 2012

ønskebørn74

Anonym skriver:

Hej Piger

Ej hvor fedt!!!! En ruger til.. Så kan vi rigtig følges ad..

De fleste har ingen symptomer og mange kommer fra crinonen el. lutinusen.. Som murren i understellet og monster ømme dutter..

Anmeld

25. april 2012

Miss BananaHammock

Jeg havde mange smerter den første uge pga. overstimulering - så have slet ikke mulighed for at mærke efter symptomer. I uge 2 begyndte jeg at få lidt ømme bryster og murren - men sådan var det også sidste gang vi fik lagt æg op, og da var jeg ikke var gravid. Mistænker det var crionen der drillede. Tog en test for sjov 2 dage inden blodprøve - og den var sku positiv. Så jeg ved ikke om jeg havde graviditetssymptomer, eller crione bivirkninger.

for at I snart står med 2 streger.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.