Først vil jeg lige sige jeg ved ikke om den her er lagt det rigtige sted?
Men i al fald. I dag skulle vi ned i byen alle 3 min kæreste, hans datter, og jeg. Vi har hygget os rigtig meget og vi har haft det rigtig sjovt på trods af at det har regnet og vi var godt kolde 
Så da vi skulle hjem tog vi bussen og datteren hopper i en vandpyt som sprøjter op på en mand der står ved siden af, af ren refleks siger jeg til hende at det må hun ikke når der står nogen så tæt på. For det er jo ikke pænt og folk kan blive sure.. Ham manden siger så det er okay og siger til datteren at hendes mor skal da ikke bestemme alt. Jeg smilede bare og grinte lidt af dem for de pjattede lidt. Jeg tænkte jeg ville ikke rette på manden og sige jeg ikke var hendes mor for vi kendte ham ikke og så ham nok aldrig igen. Og regnede med at hvis kæresten ikke mente det var i orden så rettede han nok på manden i stedet for mig.
Men siden den mand steg på bussen så har kæresten været sur og tvær.. Har jeg gjort noget forkert? Var det forkert af mig at jeg ikke sagde noget til manden på trods af at vi ikke kendte ham og det egentlig kunne være lige meget.. Datteren ved jo godt jeg ikke er hendes mor. Og tror ikke engang hun hørte helt hvad han sagde.
Skal jeg sige undskyld til min kæreste for at jeg ikke rettede på manden?
Syntes det er en lidt underlig ting at blive sur over, det var noget andet hvis det var en vi kendte men tænkte bare jeg ikke ville køre i det.
Anmeld