Overeagerede jeg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2012

Holbæktrunten

christinak skriver:

Svarer lige alle sammen på en gang Det var nok hormonorne der tog overhånd og jeg har ringet og sagt undskyld til ham og det var han glad for så nu vil jeg tage hjem og pleje manden lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2012

dpb

Ploffer skriver:

Jeg må indrømme at jeg synes du overreagerede du kunne godt have sagt det på en pænere måde... For mon ikke din mand var gået i gang med at lime tæppet for at I ikke skulle risikere at falde i det? Tror slet ikke han har tænkt på dampe, men at han nok kun har haft et beskytterinstinkt og kun har tænkt på at få det fixet.

enig

Qnuz

Anmeld

24. april 2012

Isaac's mor

Altså lidt måske... Han limede nok tæppet på for IKKE at være uansvarlig, også blive kaldt det, kan jeg forstille mig måske har været ret sårende :/ ?

Forstår godt du bliver sur, men måske ikk lige nødvendigt at gå med baby på den måde og råbe og sån..

I skulle måske bare ha taget en snak om hva man gør og ikk gør i nærheden af en baby efter han/hun var blevet puttet.. Og hvis stanken var så hård, må man jo lige lave gennemtræk og ha vindue på klem (så der ikk bliver for koldt) inde hos den lille.. Ved ikk.. Men har lidt ondt af ham faktisk, sorry >_<

Anmeld

24. april 2012

Isaac's mor

Holbæktrunten skriver:

Anmeld

24. april 2012

Isaac's mor

christinak skriver:

Svarer lige alle sammen på en gang Det var nok hormonorne der tog overhånd og jeg har ringet og sagt undskyld til ham og det var han glad for så nu vil jeg tage hjem og pleje manden lidt

Anmeld

24. april 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
lotchen skriver:

Måske det er barselshormonerne, der lige fik overtaget der?

Synes du skylder din mand en undskyldning, bare at gå med barnet i vrede over sådan noget er bare ikke OK. I kunne have luftet godt ud og så var der ikke mere i det. Hvad hvis det var din mand, der bare havde snuppet baby og skredet pga. en kontrovers?

Jeg er enig! Kunne ikke skrive det bedre selv.

Anmeld

24. april 2012

Mor til Ella

christinak skriver:

Vi har lige fået en lille dreng en uge gammel og min mand har været fantastisk til at hjælpe med den lille.

Idag da jeg sidder inde i stuen og vil gå op ovenpå med lille manden så er manden gået igang med at lime vores tæppe på trappen som var gået i stykker med tekstil lim og det lugtede så giftigt, og jeg blev så tosset på ham over at han blev ved med at lime det når han kunne lugte hvor stærk det var så jeg råbte og skreg og kaldte ham uansvarlig og pakkede baby og gik og er ikke vendt hjem endnu er simpelthen så bange for at baby kan tage skade af dampene for det lugtede virkelig slemt, jeg blev helt dårlig over lugten. Overreagerede jeg eller? 

Ja, det synes jeg

Gå du hjem og sig du overreagerede og vær glad for at han ordnede det, hvilket han jo har gjort i den bedste mening.

Tror vi udsætter vores børn for værre ting end det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.