Overeagerede jeg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2012

JacobsMoar

Jeg vil mene at du overreagerede..

Han havde jo også været uansvarlig hvis en af jer var faldet i det løse tæppe med bebs i armene på vej op ad trappen, fordi han ikke havde limet det fast 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2012

klmf

Måske det er barselshormonerne, der lige fik overtaget der?

Synes du skylder din mand en undskyldning, bare at gå med barnet i vrede over sådan noget er bare ikke OK. I kunne have luftet godt ud og så var der ikke mere i det. Hvad hvis det var din mand, der bare havde snuppet baby og skredet pga. en kontrovers?

Anmeld

24. april 2012

Carl-Emil's mor

christinak skriver:

Vi har lige fået en lille dreng en uge gammel og min mand har været fantastisk til at hjælpe med den lille.

Idag da jeg sidder inde i stuen og vil gå op ovenpå med lille manden så er manden gået igang med at lime vores tæppe på trappen som var gået i stykker med tekstil lim og det lugtede så giftigt, og jeg blev så tosset på ham over at han blev ved med at lime det når han kunne lugte hvor stærk det var så jeg råbte og skreg og kaldte ham uansvarlig og pakkede baby og gik og er ikke vendt hjem endnu er simpelthen så bange for at baby kan tage skade af dampene for det lugtede virkelig slemt, jeg blev helt dårlig over lugten. Overreagerede jeg eller? 

De færreste kommer til at få " ar " fra lugten af lim men en " hysterisk " skrigende mor kan sætte frygtelige spor .. Måske stof til eftertanke og velkommen til verdenen som mor

Anmeld

24. april 2012

Guldimaven

Ja, jeg syntes bestemt du overreagerede og har en smule ondt af din mand..

Hvis det var mig, der var gået i gang med noget bare for at hjælpe, ville jeg blive vildt ked af det, hvis min kæreste reagerede sådan.. Og hvor må han have det skidt der hjemme.. Jeg syntes du skal tage hjem og sige undskyld lige på stedet.

Anmeld

24. april 2012

l.kjoeller

christinak skriver:

Vi har lige fået en lille dreng en uge gammel og min mand har været fantastisk til at hjælpe med den lille.

Idag da jeg sidder inde i stuen og vil gå op ovenpå med lille manden så er manden gået igang med at lime vores tæppe på trappen som var gået i stykker med tekstil lim og det lugtede så giftigt, og jeg blev så tosset på ham over at han blev ved med at lime det når han kunne lugte hvor stærk det var så jeg råbte og skreg og kaldte ham uansvarlig og pakkede baby og gik og er ikke vendt hjem endnu er simpelthen så bange for at baby kan tage skade af dampene for det lugtede virkelig slemt, jeg blev helt dårlig over lugten. Overreagerede jeg eller? 

syns nok det er lidt at overreagere ja. altså kan sagtens forstå du ikke syns det er noget baby skal være i, men havde nok håndteret det ved at sig, han skulle stoppe, til i får købt noget andet lim, og åbne for udluftning

Anmeld

24. april 2012

christinak

Svarer lige alle sammen på en gang Det var nok hormonorne der tog overhånd og jeg har ringet og sagt undskyld til ham og det var han glad for så nu vil jeg tage hjem og pleje manden lidt

Anmeld

24. april 2012

FrkZier

christinak skriver:

Svarer lige alle sammen på en gang Det var nok hormonorne der tog overhånd og jeg har ringet og sagt undskyld til ham og det var han glad for så nu vil jeg tage hjem og pleje manden lidt

Anmeld

24. april 2012

lycly

Jeg kan godt forstå du gik, men du kunne måske godt have gjort det lidt mindre dramatisk.
Synes ikke der var nogen grund til at skælde ham sådan ud

Anmeld

24. april 2012

Ploffer

christinak skriver:

Anmeld

24. april 2012

MinNoah

Ploffer skriver:

Hehe tror det er meget fornuftigt... Nogle gange hvis man er træt osv. ja så farer man op over det mindste Fint du har sagt undskyld..

for ja du overreagerede og havde jeg været dig havde jeg gået en tur med barnevognen mens manden lavede det færdigt og luftede godt ud derhjemme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.