hjælp til første barn, nu flere børn.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2012

Kris89

Nessie skriver:

Æv, håber du kan komme på i dag, og få nogle gode nyheder

hun sagde faktisk at hun mente jeg allerede var gravid håber hun har ret, men er selvf. skeptisk

men skal teste den dag vi ligger udbetalingen på det hus vi lige har købt, så det ville jo være den mest perfekte dag, hvis de to streger også kom.

det er bare en DEJLIG dag idag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2012

Nessie

Kris89 skriver:

hun sagde faktisk at hun mente jeg allerede var gravid håber hun har ret, men er selvf. skeptisk

men skal teste den dag vi ligger udbetalingen på det hus vi lige har købt, så det ville jo være den mest perfekte dag, hvis de to streger også kom.

det er bare en DEJLIG dag idag

Uuuuhhh, hvor spændende

Har ikke lige været på i nogle dage, så har ikke fået fulgt med i noget som helst, men håber da at den er god nok

Anmeld

6. maj 2012

Kris89

Nessie skriver:

Uuuuhhh, hvor spændende

Har ikke lige været på i nogle dage, så har ikke fået fulgt med i noget som helst, men håber da at den er god nok

tak tak

der er heller ikke sket noget (hos mig) de sidste dage, så lige i denne tråd er du ikke gået glip af noget )

jeg går stadig er og spændt som en flitsbue ingen symptomer og 2 dage til forventet mens... 1 test tilbage i skuffen, så tester ikke før torsdag...

Anmeld

6. maj 2012

Nessie

Kris89 skriver:

tak tak

der er heller ikke sket noget (hos mig) de sidste dage, så lige i denne tråd er du ikke gået glip af noget )

jeg går stadig er og spændt som en flitsbue ingen symptomer og 2 dage til forventet mens... 1 test tilbage i skuffen, så tester ikke før torsdag...

Spændende spændende spændende

alt hvad jeg kan for dig

Anmeld

7. maj 2012

Kris89

Nessie skriver:

Spændende spændende spændende

alt hvad jeg kan for dig

tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.