hjælp til første barn, nu flere børn.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2012

Kris89

michelledam skriver:

Min kærestes fætter og kone skulle have hjælp til de to første og så blev de sørme gravide uden hjælp så de har tre børn nu.

En gammel kollega og hans kone kæmpede i rigtig mange år med at blive gravide. Og så fik de hjælp til den første og 6 mdr efter blev hun gravid igen uden hjælp.

Så tror at det sker ret ofte når man har været gravid før. Måske kroppen har nemmere ved at blive gravid når den har været det før.

ja, de siger jo at det er nemmere for kroppen at blive gravid igen.¨

men jeg har jo været gravid, så den virker nok ikke på mig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2012

Nessie

Vi fik Daniel ved ICSI og 7 mdr. efter blev jeg naturligt gravid. Mistede den dog omkring uge 8, og prøvede efterfølgende "selv" i ca. halvandet år.
Nu har vi opgivet, og er gået i behandling igen.

Held og lykke til jer

Anmeld

25. april 2012

Kris89

Nessie skriver:

Vi fik Daniel ved ICSI og 7 mdr. efter blev jeg naturligt gravid. Mistede den dog omkring uge 8, og prøvede efterfølgende "selv" i ca. halvandet år.
Nu har vi opgivet, og er gået i behandling igen.

Held og lykke til jer

hvor er det uretfærdigt i skulle miste  

jeg har jo også været gravid... så det burde jo kunne lade sig gøre... medmindre SA'en ahr ødelagt noget i mig... mandens sæd er fin, så forstår ikke helt hvorfor det ikk vil lykkedes...

Anmeld

26. april 2012

Nessie

Kris89 skriver:

hvor er det uretfærdigt i skulle miste  

jeg har jo også været gravid... så det burde jo kunne lade sig gøre... medmindre SA'en ahr ødelagt noget i mig... mandens sæd er fin, så forstår ikke helt hvorfor det ikk vil lykkedes...

Jeg går ud fra at I også har prøvet med ÆL-teste og alt muligt.

Min veninde og hendes mand kunne heller ikke blive gravide. Fejlede intet, nogen af dem, men der skete bare ingenting.
De gik i behandling, og 4. gang lykkedes det

5 år efter stod de med en positiv test igen, helt uventet og meget overvældende var hun blevet naturligt gravid

Så nogen gange lykkes det alligevel, tager bare lidt længere tid

Anmeld

27. april 2012

Kris89

Nessie skriver:

Jeg går ud fra at I også har prøvet med ÆL-teste og alt muligt.

Min veninde og hendes mand kunne heller ikke blive gravide. Fejlede intet, nogen af dem, men der skete bare ingenting.
De gik i behandling, og 4. gang lykkedes det

5 år efter stod de med en positiv test igen, helt uventet og meget overvældende var hun blevet naturligt gravid

Så nogen gange lykkes det alligevel, tager bare lidt længere tid

det er bare mærkeligt det hele...

der gik jo kun 5 mdr. fra jeg smed pillerne til den var der... og den måned sexede vi ikke engang koncentreret... ja sidste måned fik jeg en KNALD positiv ÆL test. vi sexede tolv dage omkring æl intensivt og lige efter jeg havde MÆRKET æl... alligvel fik jeg min mens...

det er BIB da mærkeligt...

Anmeld

29. april 2012

Nessie

Kris89 skriver:

det er bare mærkeligt det hele...

der gik jo kun 5 mdr. fra jeg smed pillerne til den var der... og den måned sexede vi ikke engang koncentreret... ja sidste måned fik jeg en KNALD positiv ÆL test. vi sexede tolv dage omkring æl intensivt og lige efter jeg havde MÆRKET æl... alligvel fik jeg min mens...

det er BIB da mærkeligt...

Det er meget mærkeligt.

Jeg blev naturligt gravid første gang vi prøvede en ÆL test, og det burde slet ikke kunne lade sig gøre i vores tilfælde. Og derefter er der bare intet sket.

Anmeld

30. april 2012

Kris89

Nessie skriver:

Det er meget mærkeligt.

Jeg blev naturligt gravid første gang vi prøvede en ÆL test, og det burde slet ikke kunne lade sig gøre i vores tilfælde. Og derefter er der bare intet sket.

altså bare mærkeligt med den krop... spændt på om det viser sig at jeg fejler noget...

nu skal jeg til akupuntør/healing/alternativ behandling i morgen. spænende hvad hun siger om det hele .

Anmeld

30. april 2012

Nessie

Kris89 skriver:

altså bare mærkeligt med den krop... spændt på om det viser sig at jeg fejler noget...

nu skal jeg til akupuntør/healing/alternativ behandling i morgen. spænende hvad hun siger om det hele .

Vi gik til akupunktur da vi gik i gang med 3. behandling, og vi er ret sikre på at det hjalp os med at få Daniel

Har også gået til akupunktur denne gang, så vi håber at det lykkes igen

Anmeld

30. april 2012

Kris89

Nessie skriver:

Vi gik til akupunktur da vi gik i gang med 3. behandling, og vi er ret sikre på at det hjalp os med at få Daniel

Har også gået til akupunktur denne gang, så vi håber at det lykkes igen

for jer...

håber også det kan hjælpe os... nu må vi se... har fået e-mail svar fra lægen... desværre er min-laege.dk nede så man ikke kan læse sin post ØV ALTSÅ.... håber den kører i morgen så vi kan se om hun nu vil kigge på mig.

Anmeld

1. maj 2012

Nessie

Kris89 skriver:

for jer...

håber også det kan hjælpe os... nu må vi se... har fået e-mail svar fra lægen... desværre er min-laege.dk nede så man ikke kan læse sin post ØV ALTSÅ.... håber den kører i morgen så vi kan se om hun nu vil kigge på mig.

Æv, håber du kan komme på i dag, og få nogle gode nyheder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.