har i haft dårlige oplevelser med arbejdsgiver ved gravidtie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2012

Anonym trådstarter

Team Putte skriver:

nemlig.. Det er utroligt hårdt hele tiden at skulle sige fra fordi folk ik tænker sig om..

Jeg arbejder i som mejeriansvarlig i en dagligvarebutik.. Jeg havde rigtig mange tunge løft! En mælkekasse vejer ca. 15 kg og ostekasserne 20 kg

irriterende at de ikke tog hensyn hvad faen vil de gøre hvis det viser sig der rent faktisk sker noget med en eller barnet..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2012

Team Putte

Anonym skriver:

irriterende at de ikke tog hensyn hvad faen vil de gøre hvis det viser sig der rent faktisk sker noget med en eller barnet..

Tror desværre ik de tænker så langt

Anmeld

24. april 2012

LR85

Anonym skriver:

hold da op. ja man kan da ikke bebrejde din chef at den nok har roteret lidt i han/huns hoved der

men ja, du har ganske ret..de skal da ikke pille ens lykke ned

Nej det skal de ikke. 

Men vidste da godt a chefen ikke ville blive synderligt begejstret. Det er klart. 

Men tror a hvis man løfter hovedet og er stolt og glad ved sin besked, kan man håbe a glæden smitter bare en smule af  

Jeg har ikke været nervøs de 2 gange jeg har sagt det. Og ens kollegaer bliver vildt glade

Anmeld

24. april 2012

2skønnebørn

Profilbillede for 2skønnebørn

Efter min 1. barsel valgte jeg at skifte job, og i det nye job jokede chefen med at jeg ikke måtte komme og sige jeg var gravid inden for 6 mdr. Det gjorde jeg heller ikke, men inden for 8 mdr.

Det var ikke det rigtige job, der var mange nedskæringer og jeg er sikker på at hvis ikke jeg var blevet gravid, så var jeg blevet fyret.

Så jeg var røv egoistisk og startede projekt baby tidligere end egentlig ønsket og blev gravid i første hug, og kunne så fortælle det på job efter 8 mdr.

De tog det pænt på jobbet, især mine kolleger, som jeg i dag stadig har kontakt til og mødes med et par gange om året.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.