vil ikke falde i søvn i sengen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.377 visninger
26 svar
0 synes godt om
24. april 2012

Gry91

Som overskriften siger vil Oliver ikke falde i søvn selv i sengen.

Vi skal hver gang han er træt, svøbe ham i dynen og sidde, allerhelst gå rundt og hoppe/vugge ham, og ofte når vi så lægger ham vågner han op med et sæt og vi kan starte forfra. Vi kan slet heller ikke ligge ham i liften og så komme dynen over ham, han vil kun puttes svøbt ind.
I barnevognen er det dog ikke at problem.

Vi skal nu til at bruge pude mod fladt baghoved til ham, og hvor ville det være dejligt hvis vi kunne putte ham på den med dyne over, og ikke skulle gå rundt og hoppe med ham indtil vi rammer det magiske øjeblik hvor han sover nok til at blive lagt..

Nogen som har nogle gode råd til hvordan vi får ham vænnet til at blive puttet sådan ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2012

L&V

Gry91 skriver:

Som overskriften siger vil Oliver ikke falde i søvn selv i sengen.

Vi skal hver gang han er træt, svøbe ham i dynen og sidde, allerhelst gå rundt og hoppe/vugge ham, og ofte når vi så lægger ham vågner han op med et sæt og vi kan starte forfra. Vi kan slet heller ikke ligge ham i liften og så komme dynen over ham, han vil kun puttes svøbt ind.
I barnevognen er det dog ikke at problem.

Vi skal nu til at bruge pude mod fladt baghoved til ham, og hvor ville det være dejligt hvis vi kunne putte ham på den med dyne over, og ikke skulle gå rundt og hoppe med ham indtil vi rammer det magiske øjeblik hvor han sover nok til at blive lagt..

Nogen som har nogle gode råd til hvordan vi får ham vænnet til at blive puttet sådan ?

Jeg skrev stort set det samme igår, eller ik helt men vil os såååå gerne ku putte Laura og at hun så falder i søvn uden at jeg ska ligge med hende Håber du får en masse fine svar

Anmeld

24. april 2012

MelikkazMoar

jeg kunne skrive fuldstændig det samme som jer andre 2, Melikka skal også ligge ved brystet hos mig til det magiske øjeblik rammes og hun sover helt.. og der kan snildt gå over en time med at prøve mig frem..

håber nogen har forslag..

Anmeld

24. april 2012

Gry91

Månsson skriver:

Jeg skrev stort set det samme igår, eller ik helt men vil os såååå gerne ku putte Laura og at hun så falder i søvn uden at jeg ska ligge med hende Håber du får en masse fine svar

Det kan bare være rigtig hårdt nogle gange,

- hoppe, hoppe, hoppe og vupti lysvågen når vi lægger ham  

Kunne være så skønt at putte ham, og så bare sidde ved ham til han falder i søvn

Anmeld

24. april 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Hehe, hvor gammel er Oliver?

Samme problem havde jeg med Ida i laaaaaaaang tid. Men det var tryghed hun manglede, så pludselig gik det over

Anmeld

24. april 2012

Gry91

MelikkazMoar skriver:

jeg kunne skrive fuldstændig det samme som jer andre 2, Melikka skal også ligge ved brystet hos mig til det magiske øjeblik rammes og hun sover helt.. og der kan snildt gå over en time med at prøve mig frem..

håber nogen har forslag..

ja det håber jeg også!

for som du siger kan det blive en længere affære!
til sidst er det hyggelige putteøjeblik bare helt ødelagt

Anmeld

24. april 2012

L&V

Gry91 skriver:

Det kan bare være rigtig hårdt nogle gange,

- hoppe, hoppe, hoppe og vupti lysvågen når vi lægger ham  

Kunne være så skønt at putte ham, og så bare sidde ved ham til han falder i søvn

Åh ej så "hårdt" har vi det nu ikke, hun vil bare ikke sove i hendes seng på eget værelse men hellere end gerne i mors og fars eller liften, men nu er hun bare så lang at hun smider benene ud over kanten af liften så det er bare ik optimalt

Anmeld

24. april 2012

Gry91

rikkeregnbue skriver:

Hehe, hvor gammel er Oliver?

Samme problem havde jeg med Ida i laaaaaaaang tid. Men det var tryghed hun manglede, så pludselig gik det over

Han er kun 7 uger

han har helt fra fødslen af haft brug for meget tryghed, derfor har vi altid svøbt ham godt og ladet ham falde i søvn ved os det er også helt fint, for det vigtigste er at han er tryg og glad. men det er bare hårdt nu hvor han kun vil sove når vi hopper ham i armene og kan gentage det et utal af gange indtil det lykkedes

Hvornår gik det over med Ida ?

Anmeld

24. april 2012

Gry91

Månsson skriver:

Åh ej så "hårdt" har vi det nu ikke, hun vil bare ikke sove i hendes seng på eget værelse men hellere end gerne i mors og fars eller liften, men nu er hun bare så lang at hun smider benene ud over kanten af liften så det er bare ik optimalt

Nej det kan jeg godt se, det duer ikke helt så  

de er bare nogel tryghedsnarkomaner de små banditter

har i prøvet at have hendes seng inde i soveværelset til at starte med ?

Anmeld

24. april 2012

L&V

Gry91 skriver:

Nej det kan jeg godt se, det duer ikke helt så  

de er bare nogel tryghedsnarkomaner de små banditter

har i prøvet at have hendes seng inde i soveværelset til at starte med ?

Den kan ikke være der, vi putter hende derinde når hun er faldet i søvn også må vi prøve os frem Ja det er det men nu er min Laura jo så os 7måneder så det er nok på tide

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.