vi skal til fest uden baby for første gang :-) og :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2012

Troldemommi

Babymor2010 skriver:

Uha ja, hver gang jeg tager afsted fra Isabella er det som om, at der mangler noget - jeg savner hende ALT for meget  Selv om aftenen når hun er lagt i seng kan jeg savne hende! 

Vi fik passet Isabella første gang da hun var 9½ mrd. og fik nok 4 timers søvn, hvis vi var heldige. Vi er vant til hun ligger i soveværelset med os, og der var alt for stille. Så 5 min efter vi vågnede måtte vi hente hende igen 

Indtil videre har hun kun sovet ude 2 nætter, og hun er 1½ 

Men husk at nyd aftenen!! 

jeg er så heldig at der hvor vi skal til fest er i Århus og det også er der min svigermor bor så fysisk er hun ikke så langt væk så hvis mit savn skulle blive for stort så kan vi sagtens tage tilbage, der er tænkt over tingene, men nu må vi se :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2012

Nessie

Første gang er værst, man vågner og er lidt forvirret om morgenen, og ved ikke helt hvad man skal give sig til

Men det skal nok gå rigtig godt, og I skal bare nyde at være lidt sammen med hinanden og alle de andre, uden barn. Hun har det helt sikkert som blommen i et æg

God fest

Anmeld

26. april 2012

Frk.S

Åh, jeg ved hvorndan du har det.

Freja skal passes med overnatning i slutningen af juni, hvor hun næsten er 10 mdr. Vi skal til indflytterfest - og jeg glæder mig egentlig meget til bare at komme ud os to og til at slå mig lidt løs.

Men jeg gruer også for at skulle være væk fra mit lille pus så længe - selvom jeg ved hun er i rigtig trygge hænder ved mine forældre, som skal passe hende. 

Så ja, det er med lidt blandede følelser når jeg tænker på den fest. 

Anmeld

26. april 2012

Troldemommi

Nessie skriver:

Første gang er værst, man vågner og er lidt forvirret om morgenen, og ved ikke helt hvad man skal give sig til

Men det skal nok gå rigtig godt, og I skal bare nyde at være lidt sammen med hinanden og alle de andre, uden barn. Hun har det helt sikkert som blommen i et æg

God fest

jeg tror nok bare at den eneste og bedste til at passe Johanne er os selv :-) jeg er 100 % sikker på at hun får det som blommen i et æg, hendes farmor forguder hende og har lige siden vi spurgte om hun ville passe hende snakket meget om på lørdag, vi ser tit min svigermor så Johanne er helt tryg ved hende.

Men ja, den første gang bliver nok hård for mig, men håber det bliver en hyggelig aften på troda af mit savn, ellers så må vi jo bare tage tilbage :-)

Monica

Anmeld

26. april 2012

Troldemommi

Frk.S skriver:

Åh, jeg ved hvorndan du har det.

Freja skal passes med overnatning i slutningen af juni, hvor hun næsten er 10 mdr. Vi skal til indflytterfest - og jeg glæder mig egentlig meget til bare at komme ud os to og til at slå mig lidt løs.

Men jeg gruer også for at skulle være væk fra mit lille pus så længe - selvom jeg ved hun er i rigtig trygge hænder ved mine forældre, som skal passe hende. 

Så ja, det er med lidt blandede følelser når jeg tænker på den fest. 

så er vi jo i samme båd :-)

det skal nok gå, de er jo i trygge hænder der hvor de bliver passet :-)

Monica

Anmeld

26. april 2012

Nessie

Monica P skriver:

jeg tror nok bare at den eneste og bedste til at passe Johanne er os selv :-) jeg er 100 % sikker på at hun får det som blommen i et æg, hendes farmor forguder hende og har lige siden vi spurgte om hun ville passe hende snakket meget om på lørdag, vi ser tit min svigermor så Johanne er helt tryg ved hende.

Men ja, den første gang bliver nok hård for mig, men håber det bliver en hyggelig aften på troda af mit savn, ellers så må vi jo bare tage tilbage :-)

Monica

Det bliver i hvert fald helt sikkert værst for dig

Johanne komer jo ind og sove, og så er hun ligeglad, hvor hun er

Kan huske at vi bare havde sådan nogle tomme ansigtsudtryk om morgenen, første gang Daniel sov ude  
Vi skulle rigtig til fest og drikke os en pind i øret og have det rigtig sjovt. Kom ædru hjem kl. 2 og lå og stirrede op i loftet  Ha ha, man følte sig altså lidt dum. Og Daniel havde overhovedet ikke savnet os

Anmeld

26. april 2012

Troldemommi

Nessie skriver:

Det bliver i hvert fald helt sikkert værst for dig

Johanne komer jo ind og sove, og så er hun ligeglad, hvor hun er

Kan huske at vi bare havde sådan nogle tomme ansigtsudtryk om morgenen, første gang Daniel sov ude  
Vi skulle rigtig til fest og drikke os en pind i øret og have det rigtig sjovt. Kom ædru hjem kl. 2 og lå og stirrede op i loftet  Ha ha, man følte sig altså lidt dum. Og Daniel havde overhovedet ikke savnet os

Hahaha tror det samme sker her :-) Johanne opdager garanteret slet ikke vi er væk for når hun leger med farmmor så går det lidt vildt for sig :-)

Anmeld

26. april 2012

Isabella_mor

Monica P skriver:

uha, tror nok jeg er klar men er alligevel lidt usikker.

Sagen er den

Min mand og jeg skal til kandidatfest på lørdag, det er første gang vi begge skal være væk fra Johanne, hun skal sove hos farmor :-) det skal vi også når vi kommer hjem fra festen, jeg glæder mig til at komme ud og bare være os lidt, men ved også med garanti jeg kommer til at savne Johanne.

Hun er lige blevet 7 måneder og elsker sin farmor, og jeg tror jeg vil savne Johanne mere end hun vil savne mig :-)

farmor glæder sig meget til at være alene med Johanne, jeg er helt tryg ved at lade dem være alene, men jeg vil jo bare savne min lille fis.

vil det altid være hårdt at være væk fra dem??

Monica

tanken om at være væk kan noglegange godt være værre end det at være væk fra sine børn...

men det gælder om at få prøvet det, og gerne at gøre det nogle gange.. 

jeg syntes personligt at efter at have fået vores søn passet nogle gange har gjort at vores forhold har kunnet fungere, enten hvor en af os blev hjemme og den anden tog ud eller hvor vi begge tog ud og baby blev/bliver passet.. 

bare for at få luft fra bleskift, snak om grød, mos, afføringskonsistens osv.. og bare ud og mærke hinanden og sig selv lidt... 

held og lykke, det skal nok gå nyd det

Anmeld

26. april 2012

Tanja1234

Jeg har egentlig aldrig haft det sådan når Lisa skulle passes. Jeg har altid været fuldstændig tryg ved dem der passer hende og jeg ved at hun også elsker at være sammen med andre. Og så har det bare altid været skønt at skulle være sig selv for en tid.

Lisa er blevet passet ude, ja faktisk også med overnatning, siden hun var 2 måneder

Men jeg er heller slet ikke den klassiske hønemor-type

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.