vi skal til fest uden baby for første gang :-) og :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.155 visninger
18 svar
0 synes godt om
24. april 2012

Troldemommi

uha, tror nok jeg er klar men er alligevel lidt usikker.

Sagen er den

Min mand og jeg skal til kandidatfest på lørdag, det er første gang vi begge skal være væk fra Johanne, hun skal sove hos farmor :-) det skal vi også når vi kommer hjem fra festen, jeg glæder mig til at komme ud og bare være os lidt, men ved også med garanti jeg kommer til at savne Johanne.

Hun er lige blevet 7 måneder og elsker sin farmor, og jeg tror jeg vil savne Johanne mere end hun vil savne mig :-)

farmor glæder sig meget til at være alene med Johanne, jeg er helt tryg ved at lade dem være alene, men jeg vil jo bare savne min lille fis.

vil det altid være hårdt at være væk fra dem??

Monica

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2012

Mettefpigen

Det blir da dejligt  Det ved jeg ikk... Vi har været væk fra ham en del gange, og synes det blir nemmere og nemmere..

Anmeld

24. april 2012

morethanperfect

Monica P skriver:

Sagen er den

Min mand og jeg skal til kandidatfest på lørdag, det er første gang vi begge skal være væk fra Johanne, hun skal sove hos farmor :-) det skal vi også når vi kommer hjem fra festen, jeg glæder mig til at komme ud og bare være os lidt, men ved også med garanti jeg kommer til at savne Johanne.

Hun er lige blevet 7 måneder og elsker sin farmor, og jeg tror jeg vil savne Johanne mere end hun vil savne mig :-)

farmor glæder sig meget til at være alene med Johanne, jeg er helt tryg ved at lade dem være alene, men jeg vil jo bare savne min lille fis.

Monica

Nej det ændrer sig
Hyg jer   

Anmeld

24. april 2012

Ansemusen

Monica P skriver:

Sagen er den

Monica

NYD det  Jeg forstår dig godt, og det var også virkelig underligt for mig første gang vi skulle lade Thias blive passet med overnatning, da han var 6 måneder. Han blev næsten passet i et helt døgn - meget længere end jeres pige, og det gik bare helt gnidningsløst. han sov hele natten, spiste godt og var glad hele tiden. Så du har helt sikkert ret i, at du kommer til at savne hende mere end omvendt! Specielt i den alder, hun har nu, der er hun ikke så bevidst om adskillelsen, som hun vil være senere!

Anmeld

24. april 2012

Troldemommi

Mettefpigen skriver:

Det blir da dejligt  Det ved jeg ikk... Vi har været væk fra ham en del gange, og synes det blir nemmere og nemmere..

det håber jeg det gør for lige nu er det ikke helt nemt :-) men giver hende en hel masse mor og far indtil på lørdag så har hun lidt at tære på :-)

Anmeld

24. april 2012

Troldemommi

morethanperfect skriver:

Nej det ændrer sig
Hyg jer   

tak :-) tror også det bliver en sjov aften, men første gang skal nok lige overvindes :-)

Anmeld

24. april 2012

Troldemommi

Ansemusen skriver:

NYD det  Jeg forstår dig godt, og det var også virkelig underligt for mig første gang vi skulle lade Thias blive passet med overnatning, da han var 6 måneder. Han blev næsten passet i et helt døgn - meget længere end jeres pige, og det gik bare helt gnidningsløst. han sov hele natten, spiste godt og var glad hele tiden. Så du har helt sikkert ret i, at du kommer til at savne hende mere end omvendt! Specielt i den alder, hun har nu, der er hun ikke så bevidst om adskillelsen, som hun vil være senere!

ja det meste af tiden sover hun jo, men syntes det er en hård beslutning den første gang, men på den anden side så vil det være godt for os at være ude sammen alene :-)

Anmeld

24. april 2012

lycly

Jeg synes det bliver nemmere med tiden Nu har min datter kun sovet ude et par gange fordi vi har skulle i byen eller noget i den stil. Og mens vi er ude tænker jeg ikke så meget over at jeg savner hende. Det er først når jeg vågner dagen efter, så kan det kun gå for langsomt med at få hentet hende

Anmeld

24. april 2012

Troldemommi

LunaLykke skriver:

Jeg synes det bliver nemmere med tiden Nu har min datter kun sovet ude et par gange fordi vi har skulle i byen eller noget i den stil. Og mens vi er ude tænker jeg ikke så meget over at jeg savner hende. Det er først når jeg vågner dagen efter, så kan det kun gå for langsomt med at få hentet hende

Jeg håber det bliver lettere for lige nu har jeg mest lyst til at melde afbud selvom jeg gerne vil til fest, men tror bare savnet bliver for stort, men nu må vi se.

Anmeld

24. april 2012

Clisolka

Monica P skriver:

Sagen er den

Monica

Uha ja, hver gang jeg tager afsted fra Isabella er det som om, at der mangler noget - jeg savner hende ALT for meget  Selv om aftenen når hun er lagt i seng kan jeg savne hende! 

Vi fik passet Isabella første gang da hun var 9½ mrd. og fik nok 4 timers søvn, hvis vi var heldige. Vi er vant til hun ligger i soveværelset med os, og der var alt for stille. Så 5 min efter vi vågnede måtte vi hente hende igen 

Indtil videre har hun kun sovet ude 2 nætter, og hun er 1½ 

Men husk at nyd aftenen!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.