Han var ikke stolt over det.. :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
An&Jo skriver:

Jeg blev ringet op imorges fra dagplejekontoret at vores dagplejer var syg, så Johannes skulle i gæstedagpleje, fint fint tænkte jeg, det klarer vi jo nu nok, da vi er blevet lovet at han kommer til en han kender hver eneste gang, og helst den samme hver gang også..
Dette har vi fået lovning på efter vores grimme oplevelser ude i øst hvor han blev kastet ret meget frem og tilbage..

MEN man kan godt nok godt mærke på ham at han er MEGET mærket af alle de oplevelser vi har haft med den gamle dagplejer, han er slet slet ikke tryg ved at komme hen et sted han ikke rigtig har været før, godt nok har vores faste dagplejer været nede og lege ved hende som han er ved idag, op til flere gange, men det er stadig "nyt" for ham..

Øv jeg havde det dårligt med at gå fra ham, men da jeg var gået med ned i legeværelset og fået ham igang med at lege, kunne jeg ligeså stille liste mig afsted uden gråd.. men det gør altså ondt på mig at se min basse være så utryg på grund af tidligere oplevelser.. Hvor ville jeg dog ønske at jeg havde skiftet dagplejer dengang med det samme han viste tegn på at mistrives dernede..

Ih det lyder ikke rart, hverken for dig eller din dreng. Det er urimeligt når man bliver lovet ting og sager, der omhandler ens barns trivsel/tryghed og det ikke bliver overholdt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2012

Janni.

Håber han har haft en god dag trods gæstedagpleje 

Anmeld

24. april 2012

An&Jo

B&J skriver:

ja det er vist lidt op og ned hvordand et er gået men det er da gået okay kan jeg høre sådan da... han bruger måske sin dyne som nulle klud

nej han plejer at have sin pude, men den forsøger jeg med at vi kun bruger derhjemme, for får han den først med sig, så vil han ikke slippe den igen..

Anmeld

24. april 2012

An&Jo

mor:) skriver:

Ih det lyder ikke rart, hverken for dig eller din dreng. Det er urimeligt når man bliver lovet ting og sager, der omhandler ens barns trivsel/tryghed og det ikke bliver overholdt.

det er første gang han skulle i gæstepleje efter vi har flyttet dagplejer.. men det var ikke sjovt før i tiden, for han blev meget utryg veddet hele..

Anmeld

24. april 2012

An&Jo

Janni. skriver:

Håber han har haft en god dag trods gæstedagpleje 

hans dag var vidst okay..

Anmeld

24. april 2012

B&J

An&Jo skriver:

nej han plejer at have sin pude, men den forsøger jeg med at vi kun bruger derhjemme, for får han den først med sig, så vil han ikke slippe den igen..

nååå hvor sødt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.