Jeg blev ringet op imorges fra dagplejekontoret at vores dagplejer var syg, så Johannes skulle i gæstedagpleje, fint fint tænkte jeg, det klarer vi jo nu nok, da vi er blevet lovet at han kommer til en han kender hver eneste gang, og helst den samme hver gang også..
Dette har vi fået lovning på efter vores grimme oplevelser ude i øst hvor han blev kastet ret meget frem og tilbage..

MEN man kan godt nok godt mærke på ham at han er MEGET mærket af alle de oplevelser vi har haft med den gamle dagplejer, han er slet slet ikke tryg ved at komme hen et sted han ikke rigtig har været før, godt nok har vores faste dagplejer været nede og lege ved hende som han er ved idag, op til flere gange, men det er stadig "nyt" for ham..

Øv jeg havde det dårligt med at gå fra ham, men da jeg var gået med ned i legeværelset og fået ham igang med at lege, kunne jeg ligeså stille liste mig afsted uden gråd.. men det gør altså ondt på mig at se min basse være så utryg på grund af tidligere oplevelser..

Hvor ville jeg dog ønske at jeg havde skiftet dagplejer dengang med det samme han viste tegn på at mistrives dernede..
Anmeld