Han var ikke stolt over det.. :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.100 visninger
15 svar
0 synes godt om
24. april 2012

An&Jo

Jeg blev ringet op imorges fra dagplejekontoret at vores dagplejer var syg, så Johannes skulle i gæstedagpleje, fint fint tænkte jeg, det klarer vi jo nu nok, da vi er blevet lovet at han kommer til en han kender hver eneste gang, og helst den samme hver gang også..
Dette har vi fået lovning på efter vores grimme oplevelser ude i øst hvor han blev kastet ret meget frem og tilbage..

MEN man kan godt nok godt mærke på ham at han er MEGET mærket af alle de oplevelser vi har haft med den gamle dagplejer, han er slet slet ikke tryg ved at komme hen et sted han ikke rigtig har været før, godt nok har vores faste dagplejer været nede og lege ved hende som han er ved idag, op til flere gange, men det er stadig "nyt" for ham..

Øv jeg havde det dårligt med at gå fra ham, men da jeg var gået med ned i legeværelset og fået ham igang med at lege, kunne jeg ligeså stille liste mig afsted uden gråd.. men det gør altså ondt på mig at se min basse være så utryg på grund af tidligere oplevelser.. Hvor ville jeg dog ønske at jeg havde skiftet dagplejer dengang med det samme han viste tegn på at mistrives dernede..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2012

B&J

jaaa det er en grim oplevelse...

men hvor er det dejligt du kunne gå uden at han græd

kender det desværre alt for godt vi oplevede det bare med en gæste peleje  så hvis den ene gæste pleje ikke kan som han kan lig jamen så tager vi fri eller min mor passer vores dreng for han skal ikke ud til flere.. har aldrig set sådan en dreg før som vi gjorde da han blev afleveret og vi hentede ham og vi sagde endag til hende hvis han blev ved med at græde skulle hun ringe men gjorde hun ikke da vi kom var vores dreng helt rød øjet og sukket og græd helt vildt fordi han ikke kunne lig hende og han havde slet ikke spist

Anmeld

24. april 2012

An&Jo

B&J skriver:

jaaa det er en grim oplevelse...

men hvor er det dejligt du kunne gå uden at han græd

kender det desværre alt for godt vi oplevede det bare med en gæste peleje  så hvis den ene gæste pleje ikke kan som han kan lig jamen så tager vi fri eller min mor passer vores dreng for han skal ikke ud til flere.. har aldrig set sådan en dreg før som vi gjorde da han blev afleveret og vi hentede ham og vi sagde endag til hende hvis han blev ved med at græde skulle hun ringe men gjorde hun ikke da vi kom var vores dreng helt rød øjet og sukket og græd helt vildt fordi han ikke kunne lig hende og han havde slet ikke spist

ja det var da godt at gå uden tårer, men havde nu mest lyst til bare at tage ham med hjem igen, han var jo tydeligvis slet ikke tryg ved situationen..

Jeg synes det er skrækkeligt de ar det kan sætte i sjælen på de små når de har haft nogle få grimme oplevelser..

Anmeld

24. april 2012

B&J

An&Jo skriver:

ja det var da godt at gå uden tårer, men havde nu mest lyst til bare at tage ham med hjem igen, han var jo tydeligvis slet ikke tryg ved situationen..

Jeg synes det er skrækkeligt de ar det kan sætte i sjælen på de små når de har haft nogle få grimme oplevelser..

kender det godt... ens hjerte går helt istykker fordi man bare kender ens barn så godt....

men håber nu når han kommer hjem eller ja du henter ham at han har haft en vidunderlig dag

Anmeld

24. april 2012

An&Jo

B&J skriver:

kender det godt... ens hjerte går helt istykker fordi man bare kender ens barn så godt....

men håber nu når han kommer hjem eller ja du henter ham at han har haft en vidunderlig dag

jeg håber bestemt også at han hygger sig, det tror jeg nu også han gør.. men det var nu stadig svært at lade ham blive..

For ja, man kender sit barn så godt at man godt ved hvornår man egentlig burde reagere, men kan jo bare heller ikke blive væk fra skolen for at holde ham hjemme hver gang vores dagplejer er syg

Anmeld

24. april 2012

B&J

An&Jo skriver:

jeg håber bestemt også at han hygger sig, det tror jeg nu også han gør.. men det var nu stadig svært at lade ham blive..

For ja, man kender sit barn så godt at man godt ved hvornår man egentlig burde reagere, men kan jo bare heller ikke blive væk fra skolen for at holde ham hjemme hver gang vores dagplejer er syg

nej det kan man ikke

der er jeg mere heldig pt går jeg hjemme og hygger med ham når hun er syg eller har fri... for så ved jeg han er hos mig

men jeg skal jo nok snart afsted igen som jeg håber men så skal han jo i gæste pleje igen hvis min mor ikke kan og ja det skære altså mig i hjertet

Anmeld

24. april 2012

Lone Jakobsen

da min ælste var lille oplevede jeg også en gæsteplejer som jeg bare var super utryg ved.

min datter sku være der i 2-3 dage, og allerede dag 2. græd hun hjerteskærende da vi stoppede foran gæsteplejerens hus.

jeg kontaktede simpelthen kommunen, fortalte hvad der var galt, og sagde at jeg ikke længere ønskede mit barn i gæstepleje det pågældende sted.

det er meget ubehageligt når man kan mærke at barnet ikke er trygt, og når man fornemmer at dp. ingen fornemmelse har for ens barns behov.

Anmeld

24. april 2012

An&Jo

B&J skriver:

nej det kan man ikke

der er jeg mere heldig pt går jeg hjemme og hygger med ham når hun er syg eller har fri... for så ved jeg han er hos mig

men jeg skal jo nok snart afsted igen som jeg håber men så skal han jo i gæste pleje igen hvis min mor ikke kan og ja det skære altså mig i hjertet

ja præcis..

Jeg hader det.. Jeg fik heldigvis afvide at det var gået rigtig godt med ham, og han havde kun været lidt pyller da han stod op fra luren, men det var vidst mest fordi hun havde taget dynen, den ville han gerne have haft beholdt..
Men ellers var det gået godt, han havde været meget forsigtig, og var ikke meget for hvis de andre børn kom med nogle høje toner, så blev han lidt forskrækket, men det gør han desværre os derhjemme..

Anmeld

24. april 2012

An&Jo

Lone Jakobsen skriver:

da min ælste var lille oplevede jeg også en gæsteplejer som jeg bare var super utryg ved.

min datter sku være der i 2-3 dage, og allerede dag 2. græd hun hjerteskærende da vi stoppede foran gæsteplejerens hus.

jeg kontaktede simpelthen kommunen, fortalte hvad der var galt, og sagde at jeg ikke længere ønskede mit barn i gæstepleje det pågældende sted.

det er meget ubehageligt når man kan mærke at barnet ikke er trygt, og når man fornemmer at dp. ingen fornemmelse har for ens barns behov.

Jeg tror nu sagtens hende her kan fornemme hans behov, hun har ihvertfald givet ham plads idag til at være lidt ekstra tryghedssøgende, og det er jo klart med alt det han har oplevet førhen..

Men ja, hvis han er meget ked af det eller sådan noget, så bliver han nu heller ikke afleveret

Anmeld

24. april 2012

B&J

An&Jo skriver:

ja præcis..

Jeg hader det.. Jeg fik heldigvis afvide at det var gået rigtig godt med ham, og han havde kun været lidt pyller da han stod op fra luren, men det var vidst mest fordi hun havde taget dynen, den ville han gerne have haft beholdt..
Men ellers var det gået godt, han havde været meget forsigtig, og var ikke meget for hvis de andre børn kom med nogle høje toner, så blev han lidt forskrækket, men det gør han desværre os derhjemme..

ja det er vist lidt op og ned hvordand et er gået men det er da gået okay kan jeg høre sådan da... han bruger måske sin dyne som nulle klud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.