Hårvask af baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2012

AnneH

årgang84 skriver:

hmm hvad gør man så når babyen har fået eller har begynde arb dannelse.

og man har brugt olie i håret nogle timer. hvordan får man det så ordenligt ud. ?

har vasket det ud med shampo 1 gang og hårvask efterfølgende med shampo. agter nu kun at bruge vand fremover igen, da jeg mest af tilhænger af det. men var bare et spørgsmål til det arb. beha..

er rimeligt ny i baby faget og skal lige siges sønnike er født , med en manke der siger spar 2.

De gange jeg har behandlet Ina mod arp med olie, så har vi bare skyllet det ud med vand. Synes ikke der har været behov for andet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2012

Fenja09

årgang84 skriver:

og man har brugt olie i håret nogle timer. hvordan får man det så ordenligt ud. ?

har vasket det ud med shampo 1 gang og hårvask efterfølgende med shampo. agter nu kun at bruge vand fremover igen, da jeg mest af tilhænger af det. men var bare et spørgsmål til det arb. beha..

er rimeligt ny i baby faget og skal lige siges sønnike er født , med en manke der siger spar 2.

Da vores datter havde arp gnubbede vi hovedbunden godt ind i olie og lod det sidde natten over, dagen efter vaskede jeg det ud med vand. Ikke shampoo eller andet. Vi har så også kun behøvet at gøre det en enkelt gang og har ikke set mere til det. Hun var 4 mdr på daværende tidspunkt.

/Fenja

Anmeld

24. april 2012

modesty

årgang84 skriver:

Hvis der er meget hår ved jeg ikke om det virker, men standard arp-fjernelse gøres med en tættekam eller en tandbørste, efter at olien har siddet i mindst nogle timer, gerne natten over.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.