Hårvask af baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.087 visninger
12 svar
0 synes godt om
24. april 2012

AnneH

Der var på et tidspunkt en debat om dette og der var en som havde en opskrift på noget man kunne vaske håret i, istedet for shampoo. Jeg kan ikke finde debatten. Men jeg kan godt bruge opskriften.

Er den nogen som kan hjælpe??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2012

Princesspigen

AnneH skriver:

Der var på et tidspunkt en debat om dette og der var en som havde en opskrift på noget man kunne vaske håret i, istedet for shampoo. Jeg kan ikke finde debatten. Men jeg kan godt bruge opskriften.

Er den nogen som kan hjælpe??

opper liger for dig da jeg gerne vil se med

Anmeld

24. april 2012

kiwilouise

vi opper lige igen for det kunne jeg også godt tænke mig at vide

Anmeld

24. april 2012

modesty

Hvorfor skal man vaske i andet end vand??

Anmeld

24. april 2012

Linea

Hejsa...jeg ser det heller ikke nødvendigt at vaske i andet end vand. Det slår fint til og er det sundeste for baby. Vi er først begyndt at vaske vores datters hår med parfumefri shampoo da  hun var ca. 1 1/2 år

Anmeld

24. april 2012

morethanperfect

modesty skriver:

Vi bruger heller ikke shampoo til Oscars hår . Der er jo inge grund til det .. De har slet ikke behov for det ..

Anmeld

24. april 2012

årgang84

Profilbillede for årgang84
modesty skriver:

hmm hvad gør man så når babyen har fået eller har begynde arb dannelse.

og man har brugt olie i håret nogle timer. hvordan får man det så ordenligt ud. ?

har vasket det ud med shampo 1 gang og hårvask efterfølgende med shampo. agter nu kun at bruge vand fremover igen, da jeg mest af tilhænger af det. men var bare et spørgsmål til det arb. beha..

er rimeligt ny i baby faget og skal lige siges sønnike er født , med en manke der siger spar 2.

Anmeld

24. april 2012

AnneH

BabyMiracle <3 skriver:

https://www.baby.dk/debat/165617pi1/kend-din-krop/b oerns-haar-behoever-ikke-shampoo---.aspx

Det var da lige denne, ik?

jo det var den tak

Anmeld

24. april 2012

AnneH

modesty skriver:

Vi vasker det nu heller ikke andet end i vand, men min mand lider meget at eksem i hovedbunden og tænkte det kunne hjlæpe ham også.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.