Gnotterne på DR

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.206 visninger
21 svar
0 synes godt om
24. april 2012

Maja_4000

HVORFOR skal de sige så underlige ord ? Befippende , fendelhårsfis , rulleputte , møgent osv .. HVAD ER DET ?  

Caroline synes det er hylende morsomt , men hun forstår jo nok heller ikke hvad de siger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2012

Musen5

Pas...

Men mine unger ser ikke meget tv og slet ikke sådan noget som gnotterne eller børnetime, da jeg mener det er fordummende.

Kvaliteten af børnetv er godt nok blevet elendig efterhånden.

Ikke som da jeg var lille

/Mette

Anmeld

24. april 2012

K&S

Maja_4000 skriver:

HVORFOR skal de sige så underlige ord ? Befippende , fendelhårsfis , rulleputte , møgent osv .. HVAD ER DET ?  

Caroline synes det er hylende morsomt , men hun forstår jo nok heller ikke hvad de siger

Arg, jeg kan slet ikke holde dem ud men Anton kan godt lide det...!

Anmeld

24. april 2012

Maja_4000

K&S skriver:

Arg, jeg kan slet ikke holde dem ud men Anton kan godt lide det...!

Så det er ikke kun mig Hehe

Anmeld

24. april 2012

Camulla

Maja_4000 skriver:

Ha ha, Micas ser det også... Det er lidt sjovt, synes jeg.

Kan faktisk godt lide den der sang: "Jeg er så sur, du får et fur! Jeg er så harm, så slå alarm!" Har faktisk haft den på hjernen hele morgenen  

Anmeld

24. april 2012

Janni.

Børnetv har ændret sprog rigtig meget. Silas får ikke lov til at se dr ramasjang. Deres sprog er værre end en havnearbejder med beskidt mund - ihvertfald i nogen programmer.

Anmeld

24. april 2012

Musen5

Janni. skriver:

Børnetv har ændret sprog rigtig meget. Silas får ikke lov til at se dr ramasjang. Deres sprog er værre end en havnearbejder med beskidt mund - ihvertfald i nogen programmer.

Sys desværre det er sådan over hele linien i børneprogrammer :-(

/Mette

Anmeld

24. april 2012

Janni.

Musen5 skriver:

Sys desværre det er sådan over hele linien i børneprogrammer :-(

/Mette

Jeg blev chokket en dag da ramasjang viste en musik video lignende udsendelse med en mand i dame undertøj der sang noget med: jeg er mand og jeg kan lide dame undertøj. Midt i den tid hvor der er flest unger foran tv'et.

Jeg er normalt ikke sart, men jeg vil selv have indflydelse på hvornår knægten skal lære om de forskellige ting. Han har ikke set den kanal siden.

Anmeld

24. april 2012

Musen5

Janni. skriver:

Jeg blev chokket en dag da ramasjang viste en musik video lignende udsendelse med en mand i dame undertøj der sang noget med: jeg er mand og jeg kan lide dame undertøj. Midt i den tid hvor der er flest unger foran tv'et.

Jeg er normalt ikke sart, men jeg vil selv have indflydelse på hvornår knægten skal lære om de forskellige ting. Han har ikke set den kanal siden.

Hmm tænkt en gang...

Det lyder MEGET bekendt. Jeg lader generelt ikk de store se mere tv end højst nødvendigt.

De skal tids nok lære at tale som en havnearbejder... De behøver ikk lære det allerede

Så vidt jeg ved er DR blevet kontaktet flere gange mht at forældre er chokerede over sproget på deres kanaler. Sys det er forrykt at der så ikke bliver gjort noget ved det.

/Mette

Anmeld

24. april 2012

Janni.

Musen5 skriver:

Hmm tænkt en gang...

Det lyder MEGET bekendt. Jeg lader generelt ikk de store se mere tv end højst nødvendigt.

De skal tids nok lære at tale som en havnearbejder... De behøver ikk lære det allerede

Så vidt jeg ved er DR blevet kontaktet flere gange mht at forældre er chokerede over sproget på deres kanaler. Sys det er forrykt at der så ikke bliver gjort noget ved det.

/Mette

Er helt enig med dig. Jeg bryder mig ikke meget om DR og det sprog de fører. 

godt der findes andre kanaler og dvd. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.