Idee til tatovering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2012

annec

missytordrup skriver:

hvis i har en ide til hvad der skal stå, og en ide til hvilket stil i kan lide, så er min kæreste en haj til at tegne tatoveringer.

Ja okay, vil jeg lige sige videre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2012

MomInTheMaking

annec skriver:

Det var nu mere nogle ordsprog og noget inspiration jeg søgte...

Ja, det ved jeg godt.. Men synes som sagt sådan noget burde være personligt og hvis alle herinde skriver et citat kan jeg da godt se at der er en sansynlighed for at vi rammer noget i kan bruge til noget, men tænker bare at de fleste der får sådanne citater tatoveret, får det fordi det betyder noget for den pågældende  person, synes ikke det er über personligt at få tatoveret noget som en eller anden baby bruger har smidt efter én.

Men.. vi er jo alle forskellige og som jeg skrev i mit første indlæg, er det blot min mening.

Der findes en masse sider med citater, hvor man endda kan vælge kategori som f.eks. "kærlighed", "børn" "livet" osv. så ville da google det hvis jeg var jer.

Mit personlige yndlings citat kan jeg godt smide efter jer, det findes både i en dansk og en engelsk udgave.

Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner./ The road to hell is paved with good intentions.

Håber da i finder noget i kan bruge.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.