Idee til tatovering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.505 visninger
11 svar
0 synes godt om
24. april 2012

annec

Hej min kæreste skal til tatovør, og han kunne egentlig godt tænke sig at få skrevet noget ind imellem detpop hans arm. 

Så har i nogle ideer til hvad man få skrevet? Ordsprog eller sætninger? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2012

MomInTheMaking

annec skriver:

Hej min kæreste skal til tatovør, og han kunne egentlig godt tænke sig at få skrevet noget ind imellem detpop hans arm. 

Efter min mening skal tatoveringer være personlige.. ISÆR hvis det er skrift.

Jeg kan da godt  foreslå at han får skrevet teksten til "Jens hans'ens bondegård" fordi jeg har et personligt bånd til en der hedder jens som ejer en bondegård, men det er jo ikke super fedt for andre.

Så jeg tror jeg vil sige at du og din kæreste skal tænke og måske google lidt og finde noget der har betydning for jer/ham.

Men det er bare min holdning.

Anmeld

24. april 2012

banana3

Mom In The Making skriver:

Jeg kan da godt  foreslå at han får skrevet teksten til "Jens hans'ens bondegård" fordi jeg har et personligt bånd til en der hedder jens som ejer en bondegård, men det er jo ikke super fedt for andre.

Så jeg tror jeg vil sige at du og din kæreste skal tænke og måske google lidt og finde noget der har betydning for jer/ham.

Anmeld

24. april 2012

anynom

Hvorfor blive tatoveret bare for at blive tatoveret?!
Som en anden skriver, det er så personligt at få det gjort, skid da i havet på hvad andre mener! Hvis han ikke har en ide om hvad det skal være, så skal han lade være.

Anmeld

24. april 2012

Pigent

annec skriver:

Mine ideer ville være det årstal han er født, hans efternavn eller måske jeres søn navn? 

Anmeld

24. april 2012

missytordrup

hvis i har en ide til hvad der skal stå, og en ide til hvilket stil i kan lide, så er min kæreste en haj til at tegne tatoveringer.

Anmeld

24. april 2012

Dinna88

Enig. Jeg har bl.a. to citater, og i hvert fald to mere to come - men de er af betydning for mig helt personligt.

Anmeld

24. april 2012

annec

JulieWH skriver:

Hvorfor blive tatoveret bare for at blive tatoveret?!
Som en anden skriver, det er så personligt at få det gjort, skid da i havet på hvad andre mener! Hvis han ikke har en ide om hvad det skal være, så skal han lade være.

Aej okay. Jeg spurgte for at få noget inspiration!!! Ikke bare for at blive tatoveret!

Anmeld

24. april 2012

annec

Det var nu mere nogle ordsprog og noget inspiration jeg søgte...

Anmeld

24. april 2012

annec

Barnepigen skriver:

Mine ideer ville være det årstal han er født, hans efternavn eller måske jeres søn navn? 

Han har fået lavet vores søns navn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.