Hvordan ville I reagere.....?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2012

Anonym trådstarter

Tak for svar.

Jeg kan ikke rigtig helt bedømme om jeg føler mig sippet, for når alt kommer til alt så er det jo bare TING! Og personen kan jo reelt nok godt gøre brug af de ekstra penge.

Men vedkommende vidste at det blot var til låns, og et eller andet sted så synes jeg at der ligger noget sentimentalt over især børnetøj Ja fjollet ik?? Jeg tror nu at jeg lige vil nævne overfor hende at det ville være rart hvis hun havde spurgt først..... og så vil jeg nok ikke låne hende mærketøj eller andet at specielt sentimental værdi næste gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2012

aarhusmor

Anonym skriver:

Tak for svar.

Jeg kan ikke rigtig helt bedømme om jeg føler mig sippet, for når alt kommer til alt så er det jo bare TING! Og personen kan jo reelt nok godt gøre brug af de ekstra penge.

Men vedkommende vidste at det blot var til låns, og et eller andet sted så synes jeg at der ligger noget sentimentalt over især børnetøj Ja fjollet ik?? Jeg tror nu at jeg lige vil nævne overfor hende at det ville være rart hvis hun havde spurgt først..... og så vil jeg nok ikke låne hende mærketøj eller andet at specielt sentimental værdi næste gang

hvorfor overhovedet låne hende noget igen?

Anmeld

23. april 2012

MortilElias2010

Hvis det var blevet givet til hende, så ville det være fint nok. Men lånt ud, nej jeg var blevet rigtig ked af det - især som Ts skriver så er der noget sentimentalt over noget babytøj (det man selv har haft på som lille foreksempel) Jeg har sørget for at gemme det med tiden det der betyder mest og resten er gået til genbrug eller til nogen der havde behov for tøj til deres små, men ikke har haft råd. 

Forstår ikke hvorfor denne person ikke er kommet til dig for at spørge først - tænker/håber det må bero på en misforståelse.. 

Anmeld

23. april 2012

Kongmulle

Anonym skriver:

Hej de damer.

Lige et spørgsmål : hvordan ville I reagere hvis I havde en ven, et familiemedlem eller lign som ikke havde så meget at gøre godt med økonomisk og I havde lånt dem en masse babyudstyr herunder meget tøj - for så at finde ud af at hun/han havde solgt det når vedkommendes baby ikke havde brug for det mere ??

Jeg havde forlangt pengene. Ting man LÅNER giver man tilbage. Deraf LÅNE! Så jeg mener retmæssigt at pengene er dine, da det var dine ting!

Anmeld

23. april 2012

Maja88

Kongmulle skriver:

Jeg havde forlangt pengene. Ting man LÅNER giver man tilbage. Deraf LÅNE! Så jeg mener retmæssigt at pengene er dine, da det var dine ting!

Anmeld

23. april 2012

Frøken J.

Anonym skriver:

Hej de damer.

Lige et spørgsmål : hvordan ville I reagere hvis I havde en ven, et familiemedlem eller lign som ikke havde så meget at gøre godt med økonomisk og I havde lånt dem en masse babyudstyr herunder meget tøj - for så at finde ud af at hun/han havde solgt det når vedkommendes baby ikke havde brug for det mere ??

Hvis du direkte har sagt det er til låns og du skulle have det tilbage, så var jeg nok blevet sur. Men hvis du bare har givet det, så ville jeg ikke have et problem med det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.