Hvordan ville I reagere.....?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

991 visninger
15 svar
0 synes godt om
23. april 2012

Anonym trådstarter

Hej de damer.

Lige et spørgsmål : hvordan ville I reagere hvis I havde en ven, et familiemedlem eller lign som ikke havde så meget at gøre godt med økonomisk og I havde lånt dem en masse babyudstyr herunder meget tøj - for så at finde ud af at hun/han havde solgt det når vedkommendes baby ikke havde brug for det mere ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2012

Silas&Mille

Hej de damer.

Lige et spørgsmål : hvordan ville I reagere hvis I havde en ven, et familiemedlem eller lign som ikke havde så meget at gøre godt med økonomisk og I havde lånt dem en masse babyudstyr herunder meget tøj - for så at finde ud af at hun/han havde solgt det når vedkommendes baby ikke havde brug for det mere ??

Det ville jeg nok blive pænt meget sur over, hvis personen kun havde lånt det...

Anmeld

23. april 2012

Clisolka

Anonym skriver:

Hej de damer.

Uh jeg var nok ikke blevet glad for at det var solgt videre, hvis det var lånt ud 

Anmeld

23. april 2012

hekran

Er vedkommende klar over at det kun var til låns? Det kan hun umuligt være, hvis hun sælger det. Så sig dog noget, før der intet er tilbage!

Anmeld

23. april 2012

Baby2010/2013

Jeg ville ikke være helt tilfreds og ville nok vælge at tage en alvorlig snak med vedkommende!

Det var da egentlig også en mærkelig ting at gøre, altså sælge det, når det ikke er ens eget...måske er det en fejltagelse eller også skal der måske opdrages lidt ?!

Anmeld

23. april 2012

aarhusmor

Jeg ville spørge personen hvorfor de havde gjort det og skælde dem ud for ikke at fortælle mig det.

Anmeld

23. april 2012

Mumto3

hold da op! Selvom jeg have foræret tingene væk, ville jeg synes det var mærkeligt at de solgte min gave, men det ville selvfølgelig være op til dem!

-men at sælge noget der er til låns! Ej, det gør man bare ikke.

Min mor lånte alt mit babytøj ud til sin søster. Jeg er en pige og stort set alt mit tøj var hvidt, evt. med en lyseBLÅ eller lyserød kant hist og pist. Min mors søster fik en søn, og hun farvede alt tøjet mørkebrunt (ja, ja, det var en gang i 70erne). Det er min mor stadig ikke kommet sig over! Alt hendes fine hvide babytøj!!! Det gør man bare ikke med andres tøj, uden lige at spørger først! Man sælger det ikke og man forærer det ikke videre og man farver det ikke.

Jeg har selv foræret noget tøj væk, som min bekendte senere fortalte at hun havde farvet. Det rørte mig ikke, for jeg havde givet hende tøjet!!!

Anmeld

23. april 2012

Fenja09

Det synes jeg godt nok er rigtig frækt, tænk at man kan tillade sig at gøre sådan! Jeg var blevet rigtig tosset.

/Fenja

Anmeld

23. april 2012

ano14316

Anonym skriver:

Hej de damer.

Hvis det var nået der var lånt, som i at du skulle have det tilbage, ville jeg nok bliver ret sur, man kan jo ikke gå og sælge andres ting.

Var det noget du havde foræret hende, så er det jo hendes og så kan hun jo gøre med det hvad hun vil, og så synes jeg ikke man kan tillade sig at blive sur.

Anmeld

23. april 2012

Nettemor

Jeg ville blive RASENDE hvis det var noget jeg havde LÅNT ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.