Mad ... eller nærmere mangel på samme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2012

Alexander&Lærke

Måske du kan prøve med noget andet brød, Jeg fik min datter til at spise rugbrød ved at købe noget svensk bondebrød som fås i netto der er 3% tyttebærsyltetøj i, som gør at det er lidt sødt i det, min datter elske det og spiser en hel skive, hun vil nemlig heller ikke så gerne det der alm boldebrød spiser også kun højst en halv af det. Det svenske er mørkt og bløder i det... Prøv det og til jer selv det smager fantastisk.

Nå men min datter spiser heller ikke så meget af vores mad, ind i mellem men hun vil heller have købe grød og gerne flere potioner af det ligesom at hun aldrig bliver mæt af det.... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2012

Musen5

Nettemor skriver:

Dejligt med positivt feedback..

Er det godt nok nødvendigt med mme? Jeg stoppede amning da knægten var 10-11 mdr og gav ikke mme. Han var jo på fuld almindelig kost..

Det er oxo det jeg ikk forstår, men er villig til at give det er chance...

Det er jo ikk en gang sikkert at hun vil ha det

/Mette

Anmeld

25. april 2012

Musen5

birthee skriver:

Du kan jo gøre det at du giver mme af kop, hvis det er fordi du ikke vil introducere en flaske for hende, med den alder hun har... Grunden til at sp siger det med mme, er nok for at være sikker på hun får næring nok??? Jeg har nogle gange gjort det med begge mine, at jeg er gået et skridt tilbage i mad niveau, for at starte lidt forfra med det mad-halløj... Bare et råd herfra...

HVIS hun får det bliver det oxo i kop.

Har prøvet at give hende både sut og flaske (med vand) men hun nægter hårdnakket at tage begge dele.

Ifht maden så er det pt næsten alt hun nægter.

/Mette

Anmeld

25. april 2012

Nettemor

Musen5 skriver:

Det er oxo det jeg ikk forstår, men er villig til at give det er chance...

Det er jo ikk en gang sikkert at hun vil ha det

/Mette

Altså når hun jo drikker sødmælk kan jeg da heller ikke se det er nødvendigt.. Meeen jeg er selvfølgelig heller ikke uddannet inden for det.. Men sødmælk og så ellers samme kost som resten af familien burde da nærmest være nok ?

Anmeld

25. april 2012

Musen5

Nettemor skriver:

Altså når hun jo drikker sødmælk kan jeg da heller ikke se det er nødvendigt.. Meeen jeg er selvfølgelig heller ikke uddannet inden for det.. Men sødmælk og så ellers samme kost som resten af familien burde da nærmest være nok ?

SP's argument for hvorfor hun skulle have MME var selvfølgelig vitaminer osv.

Derudover så skal man åbentbart passe på nyrerne i forhold til sødmælk når hun ikke er ældre (9mdr) De kan tage skade da de ikke er fuld udviklede endnu.

Jeg tænker bare lidt...

Hvad gjorde folk inden MME blev opfundet????

Jeg sys personligt det er noget fis at hun skal ha det (og en extraudgift for en med minus penge i forvejen) men jeg prøver at give det en chance.

Jeg havde ellrs svoret at det ALDRIG skulle inden for mine døre igen.

Køber dog brikker til at starte med. Hvis hun nu ikke kan lide det gider jeg ikk brænde inde med en hel bøtte pulver

/Mette

Anmeld

25. april 2012

Nettemor

Musen5 skriver:

SP's argument for hvorfor hun skulle have MME var selvfølgelig vitaminer osv.

Derudover så skal man åbentbart passe på nyrerne i forhold til sødmælk når hun ikke er ældre (9mdr) De kan tage skade da de ikke er fuld udviklede endnu.

Jeg tænker bare lidt...

Hvad gjorde folk inden MME blev opfundet????

Jeg sys personligt det er noget fis at hun skal ha det (og en extraudgift for en med minus penge i forvejen) men jeg prøver at give det en chance.

Jeg havde ellrs svoret at det ALDRIG skulle inden for mine døre igen.

Køber dog brikker til at starte med. Hvis hun nu ikke kan lide det gider jeg ikk brænde inde med en hel bøtte pulver

/Mette

Ja okay.. Så gik min søn da lige glip af lidt der...

God ide med brikker

Anmeld

25. april 2012

Musen5

Nettemor skriver:

Ja okay.. Så gik min søn da lige glip af lidt der...

God ide med brikker

Hahahahahaha ja....

Og han overlevede.. hold da helt fest... Du har sikkert bare været heldig

Nu prøver jeg brikker og gider hun ikk så vil jeg heller ikke slås for at hun skal.

Så kan jeg sige at hun har prøvet og så må det sku være det.

/Mette

Anmeld

25. april 2012

Nettemor

Musen5 skriver:

Hahahahahaha ja....

Og han overlevede.. hold da helt fest... Du har sikkert bare været heldig

Nu prøver jeg brikker og gider hun ikk så vil jeg heller ikke slås for at hun skal.

Så kan jeg sige at hun har prøvet og så må det sku være det.

/Mette

Ja lidt heldig har man da lov t være

Ja men så har du jo prøvet..

Anmeld

25. april 2012

Musen5

Nettemor skriver:

Ja lidt heldig har man da lov t være

Ja men så har du jo prøvet..

Nemlig... min SP er typen der kan være efter en hvis hun mener man har givet op for hurtigt såååå....

Har prøvet, hun ville ikke, osv osv osv

/Mette

Anmeld

25. april 2012

Nettemor

Musen5 skriver:

Nemlig... min SP er typen der kan være efter en hvis hun mener man har givet op for hurtigt såååå....

Har prøvet, hun ville ikke, osv osv osv

/Mette

Sådan en SP havde vi heldigves ikke. Hun var altid så positiv. Nærmest alt vi gjorde var perfekt. Det var jo vores barn og vi kendte ham godt osv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.