Er ved at blive rigtig godt frustreret over Leah (9mdr)og hendes madvaner / mangel på samme 
Når hun vågner bliver hun hygge ammet og får en omgang havregrød (ca kl 7)
Omk kl 10.30 får hun en halv rugbrød/ell lille portion grød alf efter hvor træt hun er. (det er 99% af gangene rugbrød) Men men men hun har fra start af spist en halv skive bondebrød, nu er det en kamp at få hende til at spise en kvart 
Kl 11 sover hun gerne 3 timer til middag. (Hun virker mange gang stadig som om hun er mega træt når hun vågner)
Derefter får hun frokost. 14-14.30 Dette har så indtil nu været et HEL skive bondebrød... Oxo her er det en kamp at få hende til at spise mere end en kvart.
Har prøvet med div frugt, men det nægter hun komplet.
Det tager som oftest en time at fodre hende af Grrrr.
Til aften har jeg prøvet med at give hende købe glas, eller noget af vores, men dette nægter hun oxo og hun leget østers indtil der kommer en portion grød og derefter spiser hun max 10 bidder.
Til alle måltiderne får hun sødmælk, hun elsker sin mælk og vil meget gerne have lov til at drikke sig mæt.
Jeg prøv er at administrere det så hun ikke lægger ud med at drikke et halvt glas mælk. Når hun så har spist det kvarte stykke rugbrød får et par slurke mælk. Derefter vil hun ikk ha mere mad...
Det meste af eftermiddagen er møgtræt...
Hun bliver så ammet omk kl 19 og lagt til at sove....
Jeg får spat af at hun ikk spiser mere.. Er oxo temmelig sikker på at det er derfor vi kan sætte uret til at hun vågner præcis 30 min efter hun bliver lagt og skriger.
Sover hun kl 19.00 så vågner hun 19.30 på sekundet! osv osv osv.
Jeg har ikke lyst til at lære hende at hun ikke behøver spise til aften for så at vågne og spise kl 19.30-20-00.
Dette resulterer i at hun kan få et glad vand og blive lagt igen. Med hyl skrig og skrål.
Det at hun lukker munden og nægter at spise mere uanset hvad det er, er det mon hendes måde at sige rend mig mor fordi jeg ikke vil lade hende drikke sig mæt???
Hjælp !!!!!!!!!!!!!!!!!!
/Mette