Laijona Äiti skriver:
Som SÅ mange ander tråde så er det svært at finde en passende kategori, så endte her.
Jeg er gravid i 31+ og har lidt vand i kroppen, mine hænder sover meget og har konstant snurren i fingrene, dette er ubehageligt men smertefrit.
Når jeg sover vågner jeg ved at jeg rykker mig og har lammende smerter i mine arme (nogen gange kun den ene) - dette går først i sig selv når jeg har brugt mine arme aktivt i ca. en time og det er ulideligt at ligge og skal prøve at få noget søvn om natten når det gør SÅ ondt.
Var til lægen idag og hun udelukker at det skulle have noget med graviditeten at gøre, og samtidligt nægter hun at det er noget, som der kan gøres noget ved. Det er enormt frustrerende da jeg går ud over min søvn-energi-humør.
Please hjælp - kom med hvad end i tror det kan være, for nægter at tro det ubegrundet og intet at gøre ved. 
Sådan havde jeg det flere måneder efter jeg havde født.
Jeg måtte have bundet mine hænder ind om morgenen for at kunne løfte rundt på min datter 

Troede aldrig det ville forsvinde, men det gjorde det heldigvis, men tror det tog en 5-6 mdr. Har desværre ingen råd, andet end hvis det gør ondt i håndledende efter du vågner så bind dem ind.
Føler med dig. og sender krammer herfra 

Anmeld