Lammelser i mine arme ved søvn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2012

lio

Nattøs skriver:

Det kan være du har ligget på armen. Lige nu sover tre af mine fingre, har bøjet armen for at kunne sidde med mobil. Jeg har altid døjet med sovende ben, når jeg har siddet helt op. Nu døjer jeg med det også når jeg er på wc 

Det kommer hver gang jeg har sovet den sidste uges tid og kan ikke ligge på begge arme, så tænker ikke det er det. Det ville nok belaste mine muskler og det er ikke dem der har ondt, det er selve hele armen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2012

lio

lotchen skriver:

Kunne godt lyde som karpaltunnelsyndrom?? Det er nerver ved håndleddet, der bliver klemt eller overanstrengt fx pga graviditet eller i tiden efter, hvor man løfter meget på de små og går rundt med dem. Men hvis din læge har udelukket det, så har jeg ingen ideer....

Jamen er det ikke kun hænderne det går ud over ved sådan tilfælde?

Anmeld

23. april 2012

lio

Månsson skriver:

Jeg tænker om du har/får væske i kroppen on aftenen eller natten og det så er det der gør det.. Måske en nerve der bliver klemt når du ligger Jeg tror jeg ville prøve noget kranio sakral terapi, de har altid en løsning og en dejlig effekt

det må jeg lige google.

Anmeld

23. april 2012

lio

MariaE skriver:

HAvde det sådan med nr 1 fra uge 22....så kender det godt, havde lyst til at skære mine arme og hænder af om natten for at få ro.

Og jo, det har med graviditeten at gøre, det kommer både pga vand og pga tryk på nerverne. Så kan din æge påstå hvad hun vil, men mange gravide oplever det nu engang i større eller mindre omfang, bare ikke alle der går til lægen med det jo:-)

Og som regel er den eneste kur desværre at føde....men så går det også væk igen pænt hurtigt.Tror mine arme var "normale" igen efter 2-3 dage..herligt.

Okay, ved du om det kaldes noget? noget som man kan google? dejligt hvis det er forårsaget graviditet, så ved jeg da et går over.

Anmeld

23. april 2012

JonTri

Det er karpaltunnelsyndrom og kan komme under graviditet. Jeg har haft det siden uge 25.
Fødderne sover også let, fordi væsken trykker. Der er ik meget at gøre ved fingrene, men måske kan venepumpeøvelser hjælpe i benene?

Anmeld

23. april 2012

lio

JonTri skriver:

Det er karpaltunnelsyndrom og kan komme under graviditet. Jeg har haft det siden uge 25.
Fødderne sover også let, fordi væsken trykker. Der er ik meget at gøre ved fingrene, men måske kan venepumpeøvelser hjælpe i benene?

Det er ikke benene den er gal med, det er mine arme.

Anmeld

23. april 2012

Mille83

Laijona Äiti skriver:

Som SÅ mange ander tråde så er det svært at finde en passende kategori, så endte her.

Jeg er gravid i 31+ og har lidt vand i kroppen, mine hænder sover meget og har konstant snurren i fingrene, dette er ubehageligt men smertefrit.

Når jeg sover vågner jeg ved at jeg rykker mig og har lammende smerter i mine arme (nogen gange kun den ene) - dette går først i sig selv når jeg har brugt mine arme aktivt i ca. en time og det er ulideligt at ligge og skal prøve at få noget søvn om natten når det gør SÅ ondt.

Var til lægen idag og hun udelukker at det skulle have noget med graviditeten at gøre, og samtidligt nægter hun at det er noget, som der kan gøres noget ved. Det er enormt frustrerende da jeg går ud over min søvn-energi-humør.

Please hjælp - kom med hvad end i tror det kan være, for nægter at tro det ubegrundet og intet at gøre ved.

Sådan havde jeg det flere måneder efter jeg havde født. 

Jeg måtte have bundet mine hænder ind om morgenen for at kunne løfte rundt på min datter 

Troede aldrig det ville forsvinde, men det gjorde det heldigvis, men tror det tog en 5-6 mdr. Har desværre ingen råd, andet end hvis det gør ondt i håndledende efter du vågner så bind dem ind. 

Føler med dig. og sender krammer herfra 

Anmeld

23. april 2012

MariaJ

Laijona Äiti skriver:

Jamen er det ikke kun hænderne det går ud over ved sådan tilfælde?

Jeg havde det også i armene, og det er vist meget normalt. Det gør drønondt, og ligesom dig var jeg nødt til at bevæge armene for at få det til at gå midlertidigt væk. Jeg var oppe mange gange hver nat for at gå rundt og ryste armene .

Anmeld

23. april 2012

Nattøs

Laijona Äiti skriver:

Det kommer hver gang jeg har sovet den sidste uges tid og kan ikke ligge på begge arme, så tænker ikke det er det. Det ville nok belaste mine muskler og det er ikke dem der har ondt, det er selve hele armen.

Okay håber du finder ud af tingene :-)

Anmeld

24. april 2012

JonTri

Laijona Äiti skriver:

Det er ikke benene den er gal med, det er mine arme.

Trætte mig. Det lyder nu som karpaltunnelsyndrom. Om 9-10 uger er det garanteret væk igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.