er stadig lidt i chok.
i går puttede jeg Freja som normalt i tremme sengen. Hun har tendens til at rulle om på maven så derfor ligger der sammenrullet håndkæder og en baby dyne i siderne. Men hun plejer altid at vågne og græde når hun vender sig, så vender jeg hende og hun sover videre.
Men i går da jeg var gået i seng lå jeg og tænkte om jeg lige skulle smutte ind og tjekke om hun havde dynen på, bestemte at det nok lige var en god ide og heldigvis for det.
Jeg kommer ind på værelset og tænder den lille lampe men kommer i stedet til at tænde det store lys i loftet skynder at slukke igen og tænde den rigtige lampe. Men Freja begynder at pjevse og jeg går hen til sengen for at lægge dynen på, men til min store overraskelse ligger hun på maven med hovedet direkte ned i madrassen og udover det ligger hun med en klud (sutteklud) i månden den er ihvertfald helt våd. Jeg hiver hende op og hun græder på en lidt underlig måde og er slap i kroppen og virkelig ulykkelig og gisper efter vejret.
Tager hende med ind i vores seng hvor hun fortsat er slap og utrøstelig men får hende efter lidt tid trøstet og hun falder til ro og i søvn.
Tør ikke tænke hvis jeg ikke havde været gået ind for at lægge den dyne på, og undre mig hvorfor hun ligger med hovedet direkte ned i madrassen hun plejer at kunne dreje hovedet hvis hun triller rund. Jeg er blevet bange for at putte hende i sengen hvad kan jeg gøre?? Hun er 8½ mdr gammel
Anmeld