Min mand arbejder også i forsvaret og han skal også ha vandrejournalen med! Men mit indtryk er altså at der er MEGET forkselligt fra kasserne til Kasserne og (befalingsmænd for den sags skyld) hvor strikse de er med lige nettop sårn nogle ting.
Nogle gange har min mand bare kunne tage fri uden nogen form for dokumentation og og nogle gange har han skulle ha dokumentation ned til mindste detalje.
Har også oplevet at han havde skiftet kompani som de åbenbart ikke havde fået registreret så efter et halvt år ringer sygekontoret fordi de lige vil høre om han har det godt og hvorfor han ikek har været på arbejde i et halvt år?! Øhh flot
hehe det er vidst forsvaret i en nødeskald
Men altså her har jeg bare taget en kopi og sendt med manden, tør sku ikke og gi ham originalen, han er jo kun en mand
Så farren for den vil blive smidt væk, eller komme hjem i meget dårlig tilstand ville være alt for stor!
Og med hensyn til personlige oplysninger så har jeg bare tænkt at det jo er rent proffessionelt de skal ha den og der sikkert bare sidder en kontordame med den og de ikke er alle hans soldaterbuddies der skal sidde og more sig over min elefantvægt i spisepausen. Så jeg har bare ladet den være som den er. Men i teorien så er det bare terminsdatoen og personnr. de skal kunne se. Det fik jeg i hvert fald af vide på mit studie
Anmeld