Vandeejournal og MANDEN'S arbejde.!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2012

Annana89

Min mand arbejder også i forsvaret og han skal også ha vandrejournalen med! Men mit indtryk er altså at der er MEGET forkselligt fra kasserne til Kasserne og (befalingsmænd for den sags skyld) hvor strikse de er med lige nettop sårn nogle ting.

Nogle gange har min mand bare kunne tage fri uden nogen form for dokumentation og og nogle gange har han skulle ha dokumentation ned til mindste detalje.

Har også oplevet at han havde skiftet kompani som de åbenbart ikke havde fået registreret så efter et halvt år ringer sygekontoret fordi de lige vil høre om han har det godt og hvorfor han ikek har været på arbejde i et halvt år?! Øhh flot hehe det er vidst forsvaret i en nødeskald

Men altså her har jeg bare taget en kopi og sendt med manden, tør sku ikke og gi ham originalen, han er jo kun en mand Så farren for den vil blive smidt væk, eller komme hjem i meget dårlig tilstand ville være alt for stor!

Og med hensyn til personlige oplysninger så har jeg bare tænkt at det jo er rent proffessionelt de skal ha den og der sikkert bare sidder en kontordame med den og de ikke er alle hans soldaterbuddies der skal sidde og more sig over min elefantvægt i spisepausen. Så jeg har bare ladet den være som den er. Men i teorien så er det bare terminsdatoen og personnr. de skal kunne se. Det fik jeg i hvert fald af vide på mit studie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2012

wamse

Er det ikke bare at give ham en kopi med, and that's that?

Det giver for mig fin mening, hvis de skal bruge den som dokumentation for, at han skal afholde barsel

Hvis du ikke vil have at de ser de personfølsomme oplysninger, så igang med en sort tush eler lignende

Mht til din vægt på vandrejournalen, så er jeg ret sikker på, at de er bedøvende ligeglad med din vægt, de har helt sikkert noget mere spændende at gå op i

Anmeld

23. april 2012

Zeus

Ma-lu skriver:

Hej Damer

Eller Gooodmorgen

Jeg vil spørge om vandtejournal og jeres mænds arbejde?, 

Min kæreste har lige spurgt mig om jeg havde sådan en, fordi den sku han have med på arbejde .. ( han er i livgarden på Amalienborg) og de sku altså se den mht barsel.. Først fik jeg nok lige et 'sort øjeblik' her kl.05 om morgenen, meeeeen jeg er faldet til RO!! 

Men er det helt ok de bare skal ha den, (ku' ik gi ham den med Idag , døgnvagter, og jeg skal til lægen Idag og den skal med mig! ???

Jeg tænker- de skal da overhovedet og bestemt ikke se at jeg ligner og vejer som en FLODHEST efterhånden  

( har selvfølgelig tænkt en plan, jeg dækker for vægten og tager så en kopi a Journalen.. ) men alligevel  

Nå ville egentlig bare spørge om jeres mænd også skulle aflevere den eller om det blev gjort på anden måde  

Ha en dejlig dag allesammen 

Tror det er ganske normalt, hvis han skal have fri til div. undersøgelser og/eller barsel

Anmeld

24. april 2012

smlmea

Det er helt normalt,og vel også meget rimeligt,ellers kan enhver mand jo påstå at hans kone har født et barn.

De skal kun bruge den øverest del,hvor dit navn og termin står på,alt andet er lige meget.

Jeg lage bare et stykke papir over den nederste del,og tog en kopi af den øversete.

Anmeld

24. april 2012

Maja_4000

Her skulle han ikke have den med .. Men jeg tror det er meget normalt

Anmeld

24. april 2012

birthee

smlmea skriver:

Det er helt normalt,og vel også meget rimeligt,ellers kan enhver mand jo påstå at hans kone har født et barn.

De skal kun bruge den øverest del,hvor dit navn og termin står på,alt andet er lige meget.

Jeg lage bare et stykke papir over den nederste del,og tog en kopi af den øversete.

Anmeld

24. april 2012

Frk.S

Min kæreste skulle ikke have noget med.
Men det er vel fair nok hvis han skal. Jeg HAR faktisk hørt om én (ikke en jeg kender) der påstod han skulle på barsel. De fandt så senere ud af, at det var løgn - han havde ikke engang en kone/kæreste. 

Jeg er ret overbevist om, at de er ret ligeglade med hvad du vejer. Men hvis du ikke vil have de ser det, så streg det ud. I bund og grund er det kun terminsdatoen de skal bruge.

Anmeld

24. april 2012

MomInTheMaking

Ma-lu skriver:

VANDREJOURNAL* 

Jeg kan godt stave, men skriver fra mobil!!!

Haha.. sjov.

Min kæreste er godt nok studerende, men han skulle stadig have en kopi af vandrejournalen med, for at kunne få barsel.

Så det tror jeg nu nok er meget normalt, men streg da bare det ud du ikke vil have de skal se. De skal jo bare vide at han ikke prøver at få en ekstra ferie uden grund.

Anmeld

24. april 2012

Ma-lu

Tak tak allesammen  

Selvfølgelig skal han ha den, tror bare lige jeg så alle soldaterkammeraterne sidde og grine a hans kæreste er en flodhest 

Hos lægen igår kom yderligere 5 kg på 

Jeg streger, bum slut

God dag og igen tak <3

Anmeld

24. april 2012

FruK

Selvfølgelig skal han ha den, tror bare lige jeg så alle soldaterkammeraterne sidde og grine a hans kæreste er en flodhest 

Hehe... det kunne jeg godt se for mig.

Meeen jeg har altså fået masser af kopier af vandrejournaler i årenes løb i mit arbejde, og jeg har ikke en eneste gang tænkt over at kigge efter, hvad konen vejede.

I øvrigt må jeg da slet ikke vise den til kolleger.

Nogle streger noget ud, andre gør ikke - bare man kan se terminsdatoen, så gør som du synes. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.