Vandeejournal og MANDEN'S arbejde.!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.714 visninger
23 svar
0 synes godt om
23. april 2012

Ma-lu

Hej Damer

Eller Gooodmorgen

Jeg vil spørge om vandtejournal og jeres mænds arbejde?, 

Min kæreste har lige spurgt mig om jeg havde sådan en, fordi den sku han have med på arbejde .. ( han er i livgarden på Amalienborg) og de sku altså se den mht barsel.. Først fik jeg nok lige et 'sort øjeblik' her kl.05 om morgenen, meeeeen jeg er faldet til RO!! 

Men er det helt ok de bare skal ha den, (ku' ik gi ham den med Idag , døgnvagter, og jeg skal til lægen Idag og den skal med mig! ???

Jeg tænker- de skal da overhovedet og bestemt ikke se at jeg ligner og vejer som en FLODHEST efterhånden  

( har selvfølgelig tænkt en plan, jeg dækker for vægten og tager så en kopi a Journalen.. ) men alligevel  

Nå ville egentlig bare spørge om jeres mænd også skulle aflevere den eller om det blev gjort på anden måde  

Ha en dejlig dag allesammen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2012

Ma-lu

VANDREJOURNAL* 

Jeg kan godt stave, men skriver fra mobil!!!

Anmeld

23. april 2012

quindelist

Ma-lu skriver:

Hej Damer

Eller Gooodmorgen

Jeg vil spørge om vandtejournal og jeres mænds arbejde?, 

Min kæreste har lige spurgt mig om jeg havde sådan en, fordi den sku han have med på arbejde .. ( han er i livgarden på Amalienborg) og de sku altså se den mht barsel.. Først fik jeg nok lige et 'sort øjeblik' her kl.05 om morgenen, meeeeen jeg er faldet til RO!! 

Men er det helt ok de bare skal ha den, (ku' ik gi ham den med Idag , døgnvagter, og jeg skal til lægen Idag og den skal med mig! ???

Jeg tænker- de skal da overhovedet og bestemt ikke se at jeg ligner og vejer som en FLODHEST efterhånden  

( har selvfølgelig tænkt en plan, jeg dækker for vægten og tager så en kopi a Journalen.. ) men alligevel  

Nå ville egentlig bare spørge om jeres mænd også skulle aflevere den eller om det blev gjort på anden måde  

Ha en dejlig dag allesammen 

Min mand fik en kopi med hvor jeg havde brugt en stor fed sort tusch til alt det der ikke kom dem ved ??

Det e skal bruge i fht barselsindberetning er reelt bare at der er et barn på vej og forventet terminsdato

Anmeld

23. april 2012

babymus77

Gomorn smuksak;-) Herhjemme er det kun mig som skulle have min med, han har ikke skulle det endnu:-) Nu varer det heller ikke længe, du må glæde dig som en gal;-) Ha en dejlig dag søde ;-) Krammmer

Anmeld

23. april 2012

Kofoed.

De skal kunne dokumentere, at han faktisk har haft barsel, ellers vil kommunen ikke give er løn tilskud, så det spørger de fleste arbejds pladser efter. Vi ændrende ikke noget, de fik bare er kopi at det hele.

Anmeld

23. april 2012

Fenja09

Min kæreste er i Forsvaret og har aldrig skulle have vandrejournalen med, så det har vi ikke gjort her og min kæreste havde endda 3 måneders barsel. Men vil mene, at det er helt ok og normalt, da arbejdspladsen skal se at der reelt er brug for barsel.

/Fenja

Anmeld

23. april 2012

Mumto3

Både mig og min mand har haft min vandrejournal med på arbejde.

Anmeld

23. april 2012

klmf

De skal kun bruge den øverste del, der hvor der står noget om terminsdato, så resten kan du bare strege ud.

Anmeld

23. april 2012

lio

Nej, det skal kærestens arbejdsgiver ikke her.

Anmeld

23. april 2012

DitteMarie

Kofoed. skriver:

De skal kunne dokumentere, at han faktisk har haft barsel, ellers vil kommunen ikke give er løn tilskud, så det spørger de fleste arbejds pladser efter. Vi ændrende ikke noget, de fik bare er kopi at det hele.

Samme her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.