Hvad søren hedder....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2012

grøn · ært

M (: skriver:

Det i Hirtshals hedder Nordsøen Oceanarium, i Silkeborg ligger AQUA Ferskvands Akvarium og Museum og i Grenaa ligger Kattegatcenteret.. Ved ikke, om det var nogle af disse du tænkte på?

Det var Kattegat jeg tænkte på
Vi bor selv i Silkeborg, så Aqua kender jeg godt :-) Jeg ledte bare efter det sted, hvor man jo kan "gå under havet"-agtigt. Det synes jeg er så fedt på kattegat :-D 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2012

M (:

grøn · ært skriver:

Det var Kattegat jeg tænkte på
Vi bor selv i Silkeborg, så Aqua kender jeg godt :-) Jeg ledte bare efter det sted, hvor man jo kan "gå under havet"-agtigt. Det synes jeg er så fedt på kattegat :-D 

Ja, kattegat er mega godt og bestemt et besøg værd (:

Anmeld

23. april 2012

LinLin

grøn · ært skriver:

Jesin

Jeg har været der som barn nogle gange med mine forældre og jeg er helt vild med det sted ....navnet var bare lige smuttet. Tænker nemlig at planlægge en lille hyggetur derud, når vores lille herlighed er 6-7 uger gammel :-)

Vi bor selv i Silkeborg, så Aqua kender jeg godt :-) Det er også et super herligt sted - men, man kan ikke gå under fiskene og hajerne. Hvilket jeg synes er så fedt på kattegat! :-)

Jeg synes også bedst om kattegatcentrwr. Men sidste år gange vi årskort til begge dele :-) - de har fælles!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.