Hvad søren hedder....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

848 visninger
12 svar
0 synes godt om
22. april 2012

grøn · ært

de "zoologiske haver", som handler om havets dyr?? Jeg ved der ligger en i Jylland, men hvad hedder den??  Der er en hvor man kan gå 'under vandet' og så svømmer fiskene over en...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2012

LinLin

Mener du Kattegatcentret?

Anmeld

22. april 2012

132319

Kattegat Centret?

Anmeld

22. april 2012

LinLin

Eller aqua?

Anmeld

22. april 2012

grøn · ært

DAs mor skriver:

Mener du Kattegatcentret?

JAAAAAAAJ  Der var den - tak! hehe.. Nu har jeg siddet en halv time og vredet min hjerne

Anmeld

22. april 2012

emsaroto

grøn · ært skriver:

de "zoologiske haver", som handler om havets dyr?? Jeg ved der ligger en i Jylland, men hvad hedder den??  Der er en hvor man kan gå 'under vandet' og så svømmer fiskene over en...

Eller nordsø museet, som så ikke hedder det mere ? hahaha

Anmeld

22. april 2012

grøn · ært

132319 skriver:

Kattegat Centret?

JA!!!!  Også tak!

Anmeld

22. april 2012

LinLin

grøn · ært skriver:

JAAAAAAAJ  Der var den - tak! hehe.. Nu har jeg siddet en halv time og vredet min hjerne

Hehe ;-) bor i Aarhus så har været der en del Gange ;-)
Kattegat centret handler om havets dyr - det er der de har hajer. Aqua ved Silkeborg er om dyr i og omkring ferskvand.

Anmeld

22. april 2012

M (:

grøn · ært skriver:

Det i Hirtshals hedder Nordsøen Oceanarium, i Silkeborg ligger AQUA Ferskvands Akvarium og Museum og i Grenaa ligger Kattegatcenteret.. Ved ikke, om det var nogle af disse du tænkte på?

Anmeld

22. april 2012

grøn · ært

DAs mor skriver:

Hehe ;-) bor i Aarhus så har været der en del Gange ;-)
Kattegat centret handler om havets dyr - det er der de har hajer. Aqua ved Silkeborg er om dyr i og omkring ferskvand.

Jeg har været der som barn nogle gange med mine forældre og jeg er helt vild med det sted ....navnet var bare lige smuttet. Tænker nemlig at planlægge en lille hyggetur derud, når vores lille herlighed er 6-7 uger gammel :-)

Vi bor selv i Silkeborg, så Aqua kender jeg godt :-) Det er også et super herligt sted - men, man kan ikke gå under fiskene og hajerne. Hvilket jeg synes er så fedt på kattegat! :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.