Forelsket :( :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2012

Lotte85

Du skal da helt sikkert hoppe ud i det!

Du bliver jo nødt til at se hvor det bærer hen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2012

Anonym trådstarter

Magic skriver:

Jeg har været sammen med min kæreste i 4 år nu.. Tror næppe at vi får den samme følelse tilbage igen, desværre .. Her er lidt knas .. Du ved

Åhh, det er jeg ked af at høre Håber at der sker en drejning alligevel, eller at du går hen og bliver forelsket i en anden, hvis det skulle gå s galt. Men jeg håber da på det andet.

Anmeld

22. april 2012

Anonym trådstarter

Lotte85 skriver:

Du skal da helt sikkert hoppe ud i det!

Du bliver jo nødt til at se hvor det bærer hen.

Tak for svar Tror vidst at jeg springer ud i det

Anmeld

22. april 2012

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Spring da ud i det! Hvis du ikke tør nu, kommer du nok heller ikke til at gøre det senere, og du skal da ikke gå igennem livet alene...

Hvis du bliver såret bliver du den erfaring rigere og hvis det er det helt store, så har du jo 100% vundet

Det kan du have helt ret i Tror at jeg giver det en chance. Tak for svar

Anmeld

22. april 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Jeg havde sprunget ud i det !
Tænk hvis det seriøst er ham på den hvide hest.. ihh Ville jeg ikke gå glip af!!

Kom Frisk, og mange gange Held og Lykke

Kæmpe Knus

Anmeld

22. april 2012

VIPpigen

Hvis du ikke må blive såret, så finder du aldrig ud af om han er "the one"...

Jeg var selv blevet virkelig såret af min ex, og var bange for nye forhold. Da jeg så mødte min kæreste var jeg bare nød til at tage chancen... Bliver jeg såret igen må det tage den tid det tager at hele, men jeg måtte prøve...

Jeg gjorde det rigtige da jeg sprang ud i vores forhold, han er fantastisk, og efter mere end 3 år sammen og en datter, så giver han mig stadig kriller i maven, og får mig til at rødme når han siger noget sødt <3

Anmeld

30. april 2012

Anonym trådstarter

VIPpigen skriver:

Hvis du ikke må blive såret, så finder du aldrig ud af om han er "the one"...

Jeg var selv blevet virkelig såret af min ex, og var bange for nye forhold. Da jeg så mødte min kæreste var jeg bare nød til at tage chancen... Bliver jeg såret igen må det tage den tid det tager at hele, men jeg måtte prøve...

Jeg gjorde det rigtige da jeg sprang ud i vores forhold, han er fantastisk, og efter mere end 3 år sammen og en datter, så giver han mig stadig kriller i maven, og får mig til at rødme når han siger noget sødt <3

Hvor er det bare rigtig dejligt at høre. Jeg har sprunget ud i det. Og vi er blevvet kærester, jeg chancen er taget. Tak for hjælpen

Anmeld

30. april 2012

Anonym trådstarter

LouiseVous skriver:

Jeg havde sprunget ud i det !
Tænk hvis det seriøst er ham på den hvide hest.. ihh Ville jeg ikke gå glip af!!

Kom Frisk, og mange gange Held og Lykke

Kæmpe Knus

Jeg siger mange tak for svar. Jeg er sprunget ud i det og vi er blevet kærester. Det er en dejlig følelse at jeg gjorde. Tak for hjælpen og modet til at springe ud i det piger.

Anmeld

30. april 2012

Jonatansmor

Anonym skriver:

Jeg er sku gået hen og blevet forelsket for 2. gang i mit liv. Men er så bange for at skulle gå hen og blive såret og også for at min søn skal blive såret. Jeg har haft et seriøst forhold for 3 år siden, og nu er jeg så gået hen og blevet forelsket igen. Men det er noget helt andet denne her gang. Det her er meget større. Bare jeg ser hans navn, tænker på hvordan vores fremtid kunne blive eller høre hans stemme, så hamre mit hjerte på fuld drøn. Smiler bare jeg får en sms fra ham.

Nu er jeg kommet til det stadie om jeg skal tage den nemme udvej og afslut noget som næsten ikke er startet endnu, og sikre mig ikke at blive såret eller skal jeg bare hoppe ud i det ? Han har det på samme måde som jeg har det. Hvad havde i gjort ?

Hilsen en forvirret, men SMASK forelsket pige.

Du skal hoppe ud i det. Lukke øjnene og tage en chance.

Livet kommer ikke med en garanti og lykke kommer når man mindst venter det. Nyd foråret som forelsket

Anmeld

30. april 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Anonym skriver:

Jeg siger mange tak for svar. Jeg er sprunget ud i det og vi er blevet kærester. Det er en dejlig følelse at jeg gjorde. Tak for hjælpen og modet til at springe ud i det piger.

Hvor fantastisk !! <3 Kæmpe stort tillykke... hvor var det godt du gjorde det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.