Forelsket :( :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.862 visninger
22 svar
0 synes godt om
22. april 2012

Anonym trådstarter

Jeg er sku gået hen og blevet forelsket for 2. gang i mit liv. Men er så bange for at skulle gå hen og blive såret og også for at min søn skal blive såret. Jeg har haft et seriøst forhold for 3 år siden, og nu er jeg så gået hen og blevet forelsket igen. Men det er noget helt andet denne her gang. Det her er meget større. Bare jeg ser hans navn, tænker på hvordan vores fremtid kunne blive eller høre hans stemme, så hamre mit hjerte på fuld drøn. Smiler bare jeg får en sms fra ham.

Nu er jeg kommet til det stadie om jeg skal tage den nemme udvej og afslut noget som næsten ikke er startet endnu, og sikre mig ikke at blive såret eller skal jeg bare hoppe ud i det ? Han har det på samme måde som jeg har det. Hvad havde i gjort ?

Hilsen en forvirret, men SMASK forelsket pige.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2012

Swerg

Spring ud i det!! Men vent lidt med lade ham møde din søn bare det var mig som havde den forelskelse

Anmeld

22. april 2012

Anonym trådstarter

Magic skriver:

Spring ud i det!! Men vent lidt med lade ham møde din søn bare det var mig som havde den forelskelse

Min søn har mødt ham, men ikke i forbindelse med forelskelsen. Men hans søn og min søn har leget sammen. Men han skal stadig ikke møde ham i denne situation synes jeg ikke. Og mange tak for svar

Anmeld

22. april 2012

lycly

Hop da ud i det! Den følelse du har lige nu, er bare så sjælden, og hvis den er gengældt er det jo bare endnu bedre!  

Men vent med at lade din søn møde ham, til i ved om det bliver til noget seriøst mellem jer  

Anmeld

22. april 2012

Den lykkelige

Hop helt sikkert ud i det!!!
Jeg sad med præcis samme tanker og følelser.. men han endte med at blive min forlovede, far til mit barn og vi har fælles hus og bil og alt det og han er den eneste jeg rigtig har kunne stole på!
Det kan ende med at blive super.. og hvis ikke, jamen så har du prøvet.. Synes helt klart du skal gøre det!
held og lykke..

Anmeld

22. april 2012

Anonym trådstarter

Magic skriver:

Og der skal nok dukke en forelskelse op lige pludselig, når du mindst venter det.

Anmeld

22. april 2012

Anonym trådstarter

LunaLykke skriver:

Hop da ud i det! Den følelse du har lige nu, er bare så sjælden, og hvis den er gengældt er det jo bare endnu bedre!  

Men vent med at lade din søn møde ham, til i ved om det bliver til noget seriøst mellem jer  

Mange tak for svar. Min søn har mødt ham, da hans søn og min søn leger sammen. Men i dette tilfælde kommer han ikke til at møde ham, før vi er sikre på at det kan blive seriøst.

Anmeld

22. april 2012

Anonym trådstarter

Den lykkelige skriver:

Hop helt sikkert ud i det!!!
Jeg sad med præcis samme tanker og følelser.. men han endte med at blive min forlovede, far til mit barn og vi har fælles hus og bil og alt det og han er den eneste jeg rigtig har kunne stole på!
Det kan ende med at blive super.. og hvis ikke, jamen så har du prøvet.. Synes helt klart du skal gøre det!
held og lykke..

Det er rigtig dejligt at høre. Tror vidst at jeg må springe ud i det. Mange tak for svar Og rigtig dejligt at høre fra en som stod i samme situation som jeg gøre nu

Anmeld

22. april 2012

Swerg

Anonym skriver:

Og der skal nok dukke en forelskelse op lige pludselig, når du mindst venter det.

Jeg har været sammen med min kæreste i 4 år nu.. Tror næppe at vi får den samme følelse tilbage igen, desværre .. Her er lidt knas .. Du ved

Anmeld

22. april 2012

tarkoflen

Spring da ud i det! Hvis du ikke tør nu, kommer du nok heller ikke til at gøre det senere, og du skal da ikke gå igennem livet alene...

Hvis du bliver såret bliver du den erfaring rigere og hvis det er det helt store, så har du jo 100% vundet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.