Sover ikke mere end max 20 min ad gangen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2012

Jonatansmor

Emily2012<3 skriver:

nej der er ingen feber.. Hun sveder bare.. Altså som i hun er fugtig.. Men tænker måske det kan være fordi hun får det varmt når hun skriger sådan.. :/

Det kan det sagtens være, her bliver drengen også meget varm af at være utilfreds..

Hun er langt fremme, hvad med næste tigerspring? Her sprang han over de 2 første, fattede jeg først flere måneder efter, kunne have sparet mig for meget...

Kan være noget tryghed, ikke at hun ikke får nok, men at hun nu begynder at opdage at der er en lidt større verden end bare mor og fars ansigter og det gør hende lidt utryg og pjevset?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2012

L&V

Emily2012<3 skriver:

Nu har jeg lige læst det..

Men mange af de ting som står der har hun gjort i noget tid..

Har fået afvide hun er meget fremme i forhold til sin alder.. Og de ting som står på den side har hun gjort/kunne siden fødslen faktisk.. :/

Blander mig lige.. De links giver kun et kort indblik i hva et tigerspring er.. Det er ikke så meget at de kan det for meget af det er reflekser men at de bliver bevidste om det.. Min datter kan os ting som først ska ske ved et tigerspring længere fremme men derfor smutter man ikke uden om alligevel Alle børn får skal igennem tigerspringene på de uger der er beskrevet kan self rykke lidt men ikke meget

Anmeld

22. april 2012

HeidiØ

Emily2012<3 skriver:

Kunne godt tænkes jeg måske skulle skaffe mig den bog så..

Ja det er skønt.. Hun har kunne holde hovedet ret flot helt siden fødslen.. Så det er fantastisk..

Suuper fedt ! .. det er altså dejligt at blive rost, eller ens barn blir det. Man er så stolt

Anmeld

22. april 2012

Emily2012<3

Jonatansmor skriver:

Det kan det sagtens være, her bliver drengen også meget varm af at være utilfreds..

Hun er langt fremme, hvad med næste tigerspring? Her sprang han over de 2 første, fattede jeg først flere måneder efter, kunne have sparet mig for meget...

Kan være noget tryghed, ikke at hun ikke får nok, men at hun nu begynder at opdage at der er en lidt større verden end bare mor og fars ansigter og det gør hende lidt utryg og pjevset?

Altså hun har den sidste uges tid skulle knuges/krammes helt ind til vores krop, og helst gerne helt ind under vores armhule..

Jeg ved ikke om det er fordi det er det næste hun er igang med.. Men hun kan rigtig mange ting synes jeg.. Men nu ved jeg jo ikke hvad der er normalt at kunne når man er 8 uger gammel..

Anmeld

22. april 2012

Emily2012<3

HeidiØ skriver:

Suuper fedt ! .. det er altså dejligt at blive rost, eller ens barn blir det. Man er så stolt

Helt bestemt.. Det er så skønt..

Anmeld

22. april 2012

Emily2012<3

Månsson skriver:

Blander mig lige.. De links giver kun et kort indblik i hva et tigerspring er.. Det er ikke så meget at de kan det for meget af det er reflekser men at de bliver bevidste om det.. Min datter kan os ting som først ska ske ved et tigerspring længere fremme men derfor smutter man ikke uden om alligevel Alle børn får skal igennem tigerspringene på de uger der er beskrevet kan self rykke lidt men ikke meget

Okay.. prøver bare at tage det som det kommer. 

Men tak for svar.. 

Anmeld

22. april 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Emily2012<3 skriver:

Hvad kan der være med min skat?

Hun bliver 8 uger på fredag..

Hun sover rigtig uroligt.. Og hun spiser næsten ikke noget.. Og hun er meget ulykkelig i løbet af dagen + hun bare sveder rigtig meget hele tiden.. 

Det skærer bare i mit hjerte at se hende sådan.. 

Jeg synes man skal passe på med at slå alt hen som tigerspring. Jeg ville lige forbi en tur hos lægen og få tjekken øre/hals og sikre mig at alt er i orden inden jeg går ud fra at det er et udviklingsspring.

Håber du snart finder ud af det

Anmeld

22. april 2012

Emily2012<3

mor:) skriver:

Jeg synes man skal passe på med at slå alt hen som tigerspring. Jeg ville lige forbi en tur hos lægen og få tjekken øre/hals og sikre mig at alt er i orden inden jeg går ud fra at det er et udviklingsspring.

Håber du snart finder ud af det

Jeg kontakter lægen i morgen og spørger om jeg kan få en tid..

Bare så jeg er på den sikre side..

Anmeld

22. april 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Emily2012<3 skriver:

Jeg kontakter lægen i morgen og spørger om jeg kan få en tid..

Bare så jeg er på den sikre side..

Det siger min læge altid er en god idé. Vi har to gange fundet ud af at han havde mellemørsbetændelse. Han var glad og tilfreds i løbet af dagen men vågnede tit om natten og så spiste han lidt mindre. Min læge siger et typisk tegn er at de ikke kan lide at ligge ned, fordi det gør ondt på dem når de ligger ned.

Håber ikke din datter fejler noget og det bare er et tigerspring

Anmeld

22. april 2012

Jonatansmor

Emily2012<3 skriver:

Altså hun har den sidste uges tid skulle knuges/krammes helt ind til vores krop, og helst gerne helt ind under vores armhule..

Jeg ved ikke om det er fordi det er det næste hun er igang med.. Men hun kan rigtig mange ting synes jeg.. Men nu ved jeg jo ikke hvad der er normalt at kunne når man er 8 uger gammel..

http://voresborn.dk/baby-psykologi-og-udvikling/1439-syv-fantastiske-tigerspring

Her er lidt om det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.