Sover ikke mere end max 20 min ad gangen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2012

Koen.

Emily2012<3 skriver:

Åh. Hvor lang tid tager det og hvad sker der ved det? :/

Kan desværre ikke linke da jeg er på fra mobilen men prøv at google tigerspring men min datter var præcis som din da det stod på...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2012

Jonatansmor

Emily2012<3 skriver:

Hun vil altid gerne cykle med benen, og kan også godt holde på hendes mave..

Og hun trækker ikke benene op under sig.. Dog vil hun helst gerne ligge på siden når hun ligger ved mig.. 

Det undrede mig bare du sagde hun sveder, men ingen feber? Kunne tyde på hun havde ondt...

Tror jeg havde ringet forbi lægen imorgen tidlig

Anmeld

22. april 2012

L&V

Emily2012<3 skriver:

Åh.. :/ Kan jeg læse om det nogle steder?

Bare så jeg ved hvad det er jeg/vi skal igennem..

http://voresborn.dk/baby-psykologi-og-udvikling/14 39-syv-fantastiske-tigerspring

Men jeg kan nu bedre anbefale bogen Vidunderlige uger da den giver det bedste og mest sammenhængende indblik i det hele

Anmeld

22. april 2012

L&V

Månsson skriver:

http://voresborn.dk/baby-psykologi-og-udvikling/14 39-syv-fantastiske-tigerspring

Men jeg kan nu bedre anbefale bogen Vidunderlige uger da den giver det bedste og mest sammenhængende indblik i det hele

http://www.mama.dk/sitecore/content/websites/mama, -d-,dk/Forside/Baby/Udvikling/Tigerspring%208%20ug er.aspx

Anmeld

22. april 2012

Emily2012<3

HeidiØ skriver:

Tigerspring!

http://voresborn.dk/baby-psykologi-og-udvikling/1439-syv-fantastiske-tigerspring?page=3

Her står om 8 uger.. og der kan du læse lidt om kommende! Ellers kan jeg anbefale dig "Vidunderlige Uger", bogen! Ikke at man skal læse sig til alt, men det er suuuper fedt man lige kan slå op engang imellem og tænke...: "nåååååååååårh aha"!

Nu har jeg lige læst det..

Men mange af de ting som står der har hun gjort i noget tid..

Har fået afvide hun er meget fremme i forhold til sin alder.. Og de ting som står på den side har hun gjort/kunne siden fødslen faktisk.. :/

Anmeld

22. april 2012

Ciss

Emily2012<3 skriver:

Hvad kan der være med min skat?

Hun bliver 8 uger på fredag..

Hun sover rigtig uroligt.. Og hun spiser næsten ikke noget.. Og hun er meget ulykkelig i løbet af dagen + hun bare sveder rigtig meget hele tiden.. 

Det skærer bare i mit hjerte at se hende sådan.. 

Har du kontrolleret om hun har feber? Det holder ikke at lægge en hånd på panden, for de små har ikke altid helt samme temperaturregulering som os andre.

Hvis hun har det, ville jeg kontakte lægen.

Det lyder jo, somom der er noget, som plager hende, så hvis det fortsætter sådan uden at hun får spist noget særligt, så ville jeg også kontakte lægen. Hellere ringe en gang for meget end for lidt, og det er ikke godt, hvis hun ikke får spist/drukket nok over flere dage.

Anmeld

22. april 2012

Emily2012<3

Jonatansmor skriver:

Det undrede mig bare du sagde hun sveder, men ingen feber? Kunne tyde på hun havde ondt...

Tror jeg havde ringet forbi lægen imorgen tidlig

nej der er ingen feber.. Hun sveder bare.. Altså som i hun er fugtig.. Men tænker måske det kan være fordi hun får det varmt når hun skriger sådan.. :/

Anmeld

22. april 2012

HeidiØ

Emily2012<3 skriver:

Nu har jeg lige læst det..

Men mange af de ting som står der har hun gjort i noget tid..

Har fået afvide hun er meget fremme i forhold til sin alder.. Og de ting som står på den side har hun gjort/kunne siden fødslen faktisk.. :/

Nå for hulen Ja, men kan heller ik regne 100 % ned de der spring. Og den der beskrivelse er langt fra fyldestgørende! .. William har heller ikke reageret på alle spring indtil nu... Bogen der, Vidunderlige Uger, den er mere detaljeret og super fed at følge med i!

Dejligt din datter er fremmelig!

Anmeld

22. april 2012

Emily2012<3

tanja. skriver:

Kan desværre ikke linke da jeg er på fra mobilen men prøv at google tigerspring men min datter var præcis som din da det stod på...

Har fået tilseldt link..

Men det kunne nu godt virke til at det er det..

Anmeld

22. april 2012

Emily2012<3

HeidiØ skriver:

Nå for hulen Ja, men kan heller ik regne 100 % ned de der spring. Og den der beskrivelse er langt fra fyldestgørende! .. William har heller ikke reageret på alle spring indtil nu... Bogen der, Vidunderlige Uger, den er mere detaljeret og super fed at følge med i!

Dejligt din datter er fremmelig!

Kunne godt tænkes jeg måske skulle skaffe mig den bog så..

Ja det er skønt.. Hun har kunne holde hovedet ret flot helt siden fødslen.. Så det er fantastisk..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.