Er den her test positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2012

Hailiesmom11

ligeså tydelig som den første jeg tog..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2012

HeidiØ

Jeg sys den ser positiv osse Men som mange andre siger - snup en mere imorgen tidlig, så glæder vi os til update

Anmeld

22. april 2012

MariaKyedDK

Wish skriver:

Mig og kæresten sidder og kigger på denne test, jeg har lige taget den, og vi syntes umiddlbart at der er en svag streg ... Men vi er meget itvivl, og tør ikke glæde os før vi er sikre... !!!

Kan i se to streger? eller ser vi syner...?

skal lige siges at inden for et minut så testen således ud, og den har ikke ændret sig, den er stadig lige tydlig/utydlig .. 

Jeg kan ihvertfald godt se 2 strejer så et forsigtigt Til ly kke

Anmeld

22. april 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Sådan så min test ud!  Og jeg har en datter på 3 mdr. Tillykkeeeee

Anmeld

22. april 2012

Wish

Jeg tog testen i dag, kl. 17.30 ca. så prøver at tage en i morgen tidlig i stedet for, for at se om den er tydligere...  

Vi er bare så glade i det lille hus !!

Men er dog stadig urolig for at mens banker på døren lige om lidt, kan slet ikke lade vær med at tænke på det, og tør ikke gå uden bind, hvis nu jeg får det.. Hvorfor tror man ikke bare på det, ville være nemmere hvis testen bare var helt pling ! så man ikke kunne være i tvivl  

Men i hjælper da på min overbevisning de damer 

Må tage en test i morgen, og ringe til lægen

Anmeld

22. april 2012

Musen5

tillykke med spiren i mavsen

/Mette

Anmeld

22. april 2012

Miss BananaHammock

Ligner også mine 2 dage inden jeg fik det konstateret ved en blodprøve tillykke tillykke

Anmeld

23. april 2012

Wish

Tog endnu en test i morges, den var lidt mere tydlig end den igår, men ikke meget.. Ringede til lægen for at hører ham om hva jeg så gjorde, og han tog en blodprøve - også skulle jeg ringe og få svar i morgen eller onsdag ...    

Den skal bare være der - og blive der inde ! 

Anmeld

23. april 2012

Nadia&Daniel

MilleMus1988 skriver:

jeg tør godt sige tillykke

men tag en igen i morgen tidlig . og ellers en clear blue, så har i 100 % svar

Anmeld

23. april 2012

l.kjoeller

Wish skriver:

Mig og kæresten sidder og kigger på denne test, jeg har lige taget den, og vi syntes umiddlbart at der er en svag streg ... Men vi er meget itvivl, og tør ikke glæde os før vi er sikre... !!!

Kan i se to streger? eller ser vi syner...?

skal lige siges at inden for et minut så testen således ud, og den har ikke ændret sig, den er stadig lige tydlig/utydlig .. 

syns også jeg kan ane stregen. prøv en clear blue digital. så er i ikke i tvivl . og forsigtigt tillykke herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.