Er den her test positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2012

mukka88

Wish skriver:

Mig og kæresten sidder og kigger på denne test, jeg har lige taget den, og vi syntes umiddlbart at der er en svag streg ... Men vi er meget itvivl, og tør ikke glæde os før vi er sikre... !!!

Kan i se to streger? eller ser vi syner...?

skal lige siges at inden for et minut så testen således ud, og den har ikke ændret sig, den er stadig lige tydlig/utydlig .. 

JA!! sku da!! Tillykke!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2012

AnonymMor

TILLYKKE helt sikkert positiv

Anmeld

22. april 2012

>>Carina<<

Mine så også sådan ud så tror den er der :-) Forsigtigt tillykke :-)

Anmeld

22. april 2012

lillemusen10

Ligner min første positive test  Garanteret at den er mere positiv med morgenurin i morgen. Tillykke.

Anmeld

22. april 2012

Wish

Iiiijjh, hvor er i dejlige alle sammen !!! VI GLÆDER OS HELT VILDT ....  

Og tak, fordi i er så søde at svare, men man sidder bare og stirre på den, og tænker " er den der virkelig?" - "ej, det må være syner!" .. SÅ måtte tjekke med jer dejlige damer ..

HVOR SKØNT ....

Anmeld

22. april 2012

lille-mor

hej tag den igen efter 2 dage så er der to tydelige strenger der skete det samme for mig og jeg har 2 måneder igen nu så tillykke og det var samme mærke for mine test

Anmeld

22. april 2012

Camillos

Wish skriver:

Mig og kæresten sidder og kigger på denne test, jeg har lige taget den, og vi syntes umiddlbart at der er en svag streg ... Men vi er meget itvivl, og tør ikke glæde os før vi er sikre... !!!

Kan i se to streger? eller ser vi syner...?

skal lige siges at inden for et minut så testen således ud, og den har ikke ændret sig, den er stadig lige tydlig/utydlig .. 

synes godt jeg kan se det den er nok god nok.. men for at være helt sikker ville jeg teste imorgen  eller i overmorgen..  eller med en Clearblue

Anmeld

22. april 2012

Emily2012<3

Positiv.. Gode syner i ser.. 

Anmeld

22. april 2012

Baby2010/2013

Tillykke mor og far  Jeg ser uden tvivl en steg!

Anmeld

22. april 2012

Baby2010/2013

BabyDec2010 skriver:

Tillykke mor og far  Jeg ser uden tvivl en steg!

En streg selvfølgelig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.