Jeres graviditets symptomer, fortæl fortæl, igen igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2012

metski83

nielsen80 skriver:

Flerfoldsgraviditet er mere end et barn....de skal stoppe behandlingen er der risiko for mere end tvillinger- og det ved de jo ikke, hvis de ikke har scannet dig, for at se hvor mange modne æggeblærer du har.

Men bare rolig, alt det her er selvfølgelig fordi du venter en lille en, og du lige om lidt står med to streger. Skulle forsøget mod alt forventning ende negativt, synes jeg du skal kontakte din læge, og bede om at blive henvist til et andet sted!

Nej det er ikke særlig smart.

Kunne godt være man skulle prøve et andet sted, hvor de er sødere og mere behjælpsom..

Århhh hvor er du sød, får en hel klump i halsen.Ville være fantastisk hvis den var der.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2012

metski83

Laijona Äiti skriver:

Forstærket smagsløg og lugtesans

tissetrang (om natten, plejer jeg ellers aldrig)

ømme bryster (voksede)

træthed (kan normalt ikke sove i dagtimerne)

du havde også en del symptomer så.

Anmeld

22. april 2012

lio

metski83 skriver:

du havde også en del symptomer så.

De kom snigende og fik først mistanke da de alle var der. Det med smagsløg kunne jeg huske fra tidl. graviditet og har aldrig haft lign sanseforstyrrelse uden at være gravid.

Tror også jeg begyndte at få en del bumser på hagen, de første uger, det gav mig også en hint.

Anmeld

22. april 2012

metski83

Laijona Äiti skriver:

De kom snigende og fik først mistanke da de alle var der. Det med smagsløg kunne jeg huske fra tidl. graviditet og har aldrig haft lign sanseforstyrrelse uden at være gravid.

Tror også jeg begyndte at få en del bumser på hagen, de første uger, det gav mig også en hint.

Jeg har symptomer hver eneste måned, også denne måned, så tør ikke håbe og tro på det. Håber selvfølgelig inderst inde.

Anmeld

22. april 2012

lio

metski83 skriver:

Jeg har symptomer hver eneste måned, også denne måned, så tør ikke håbe og tro på det. Håber selvfølgelig inderst inde.

nogle af symptomerne har jeg også haft jævnligt men mistænkte først graviditet da jeg vidste at det ikke var normalt at min krop gjorde sådan.

brystspænding, bumser, søvn og sådan kan komme uden jeg er gravid men sammensætningen af dem alle gav et hint til at teste.

(vidste ikke om jeg var gået over tid, så havde ingen testdag)

Anmeld

22. april 2012

metski83

Laijona Äiti skriver:

nogle af symptomerne har jeg også haft jævnligt men mistænkte først graviditet da jeg vidste at det ikke var normalt at min krop gjorde sådan.

brystspænding, bumser, søvn og sådan kan komme uden jeg er gravid men sammensætningen af dem alle gav et hint til at teste.

(vidste ikke om jeg var gået over tid, så havde ingen testdag)

Det er sjovt hvordan folks tegn kan være så forskellige

Anmeld

22. april 2012

lio

metski83 skriver:

Det er sjovt hvordan folks tegn kan være så forskellige

ja, men ingen krop er ens og ingen graviditet er ens. så detgiver alligevel mening.

Anmeld

22. april 2012

metski83

Laijona Äiti skriver:

ja, men ingen krop er ens og ingen graviditet er ens. så detgiver alligevel mening.

Anmeld

22. april 2012

Lullaby

metski83 skriver:

Haha, håber jeg får lyst til en masse sundt

Murren i underlivet, er det slemt ?

Ja det var kraftige mens smerter. Så en hel uge ventede jeg bare på at den kom. Men det gjorde den bare ikke

Anmeld

22. april 2012

A&F

Inden jeg testede positiv , havde jeg en stor trang til de brune champignon , hvilket jeg ikke plejede at være til. Havde de kun de hvide , så gad jeg ikke at købe dem. Efter at jeg testede positiv startede graviditets symptomerne som kvalme og madlede.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.