metski83 skriver:
Fortæl om jeres graviditets symptomer, hvordan havde i det lige op til test dag, hvad mærkede i ?
Ved emnet har været oppe før, men syntes det er meget interessant, da symptomerne tit er meget forskellige.
Fortæl Fortæl
Hej Mette.
Jeg er blevet gravid efter 4 års prøven så jeg kender ALT til falske symptomer. Har prøvet at have ALLE symptomer i verden - UDEN at være gravid.
Nu her ved vores ICSI forsøg hvor jeg rent faktisk blev gravid, havde jeg også nogen af de klassiske. Men det er jeg helt 100 på ikke sykldtes graviditeten, men derimod noget af det medicin jeg fik (crinone) Det gir nemlig de symptomer.
Det jeg dog er HELT sikker på var graviditets symptomer det var op til testdag. Der blev jeg pludselig sådan - trygheds agtig. Jeg er egentlig en pige der kan klare mig selv og har intet imod at være alene og sådan. Men pludselig kunne jeg bare SLET ikke klare hvis min mand skulle noget om aftenen eller kom senere hjem end planlagt.
Der ud over fik jeg meget mere lyst til sex end jeg har oplevet de sidste 4 år. Meget underligt - men ikke destomindre sandt.
Efter testen var positiv kom kvalmen og trætheden så.
Håber for dig den snart er der - har fulgt dig lidt på sidelinjen 
Anmeld