Htc-mobil ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2012

Silas&Mille

Har blot en kommentar til det med brugsanvisningen.

Der er ikke ret mange producenter der ligger brugsanvisninger i æskerne mere, da det koster rigtig mange penge at lave dem. Så de ligger dem ud på deres respektive hjemmesider i stedet for

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2012

Silas&Mille

Nessie skriver:

Lyder da lidt mærkeligt. Mener at der SKAL være en brugsvejledning på dansk med.

Min er efterhånden så gammel, at jeg ikke kan huske om der var en med, eller om vi bare prøvede os frem, fordi min mand havde en i forvejen

Der skal ikke følge en dansk brugsanvisning med, der skal blot være en tilgængelig på dansk

Og har de det på deres hjemmeside er det ok

Anmeld

22. april 2012

Nessie

Silas&Mille skriver:

Der skal ikke følge en dansk brugsanvisning med, der skal blot være en tilgængelig på dansk

Og har de det på deres hjemmeside er det ok

Ok

Anmeld

23. april 2012

birthee

Var i telenor-butikken idag, og det med brugsanvisningen er så fordi den ligger inde under tips på tlf... der kommer en på telenors hjemmeside, men fordi den er så ny, har de ikke fået den lagt op endnu... ellers kan jeg gå på htc's hjemmeside og læse om det...

Anmeld

23. april 2012

Pigent

birthee skriver:

Jeg har lige erhvervet mig en HTC smartphone igår, og behøver lige lidt hjælp.... i venstre øverste hjørne er der ligesom en "genbrugscirkel" (det ligner det) med en pil inden i...ved siden af er der en cirkel med et "m" i... Nogle der kan hjælpe mig med hvad det betyder? Synes ikke det var der igår  Skal jo lige lære telefonen at kende

Hvilken Htc har du? 

Det er der ikke på min htc. 

Anmeld

23. april 2012

birthee

Barnepigen skriver:

Hvilken Htc har du? 

Det er der ikke på min htc. 

HTC One X

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.