Htc-mobil ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

562 visninger
15 svar
0 synes godt om
22. april 2012

birthee

Jeg har lige erhvervet mig en HTC smartphone igår, og behøver lige lidt hjælp.... i venstre øverste hjørne er der ligesom en "genbrugscirkel" (det ligner det) med en pil inden i...ved siden af er der en cirkel med et "m" i... Nogle der kan hjælpe mig med hvad det betyder? Synes ikke det var der igår  Skal jo lige lære telefonen at kende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2012

Nessie

Der er ikke noget på min tlf.

Kan du måske finde symbolet i brugsanvisningen, og se hvad det betyder?

Anmeld

22. april 2012

birthee

Nessie skriver:

Der er ikke noget på min tlf.

Kan du måske finde symbolet i brugsanvisningen, og se hvad det betyder?

Det er nemlig det jeg synes er lidt underlig, der er ingen brugsanvisning med, trods det jeg har købt den i en telenor-butik?

Anmeld

22. april 2012

Nessie

birthee skriver:

Det er nemlig det jeg synes er lidt underlig, der er ingen brugsanvisning med, trods det jeg har købt den i en telenor-butik?

Lyder da lidt underligt, der plejer jo nærmest at følge eet helt leksikon med.

Prøv lige at forhør dig i butikken i morgen, om den ikke mangler

Anmeld

22. april 2012

Frøken J.

birthee skriver:

Jeg har lige erhvervet mig en HTC smartphone igår, og behøver lige lidt hjælp.... i venstre øverste hjørne er der ligesom en "genbrugscirkel" (det ligner det) med en pil inden i...ved siden af er der en cirkel med et "m" i... Nogle der kan hjælpe mig med hvad det betyder? Synes ikke det var der igår  Skal jo lige lære telefonen at kende

Genbrugescirklen lyder som den der fortæller der er en opdatering enten til et program eller til telefonen. Hvis du står ude på forsiden, din hjemmeskærm, og kører fingeren ned oppe ved topbjælken, siger den så ikke noget med en opdateringen i den menu som kommer frem?

Anmeld

22. april 2012

birthee

Frøken J. skriver:

Genbrugescirklen lyder som den der fortæller der er en opdatering enten til et program eller til telefonen. Hvis du står ude på forsiden, din hjemmeskærm, og kører fingeren ned oppe ved topbjælken, siger den så ikke noget med en opdateringen i den menu som kommer frem?

Fedt! Tak for hjælpen  Der var så en opdatering der ventede, og det "m" jeg snakkede om var fordi der var kommet mail  Man skal jo lige vende sig til sådan en smartphone  

Anmeld

22. april 2012

birthee

Nessie skriver:

Lyder da lidt underligt, der plejer jo nærmest at følge eet helt leksikon med.

Prøv lige at forhør dig i butikken i morgen, om den ikke mangler

Har lige haft ringet til telenor-butikken i den lokale føtex, og det er fordi tlf er så ny, at der ikke er kommet en brugsmanual man kan hente på telenors hjemmeside endnu... men var der en med din? altså hvis det er en HTC du har...

Anmeld

22. april 2012

Nessie

birthee skriver:

Har lige haft ringet til telenor-butikken i den lokale føtex, og det er fordi tlf er så ny, at der ikke er kommet en brugsmanual man kan hente på telenors hjemmeside endnu... men var der en med din? altså hvis det er en HTC du har...

Lyder da lidt mærkeligt. Mener at der SKAL være en brugsvejledning på dansk med.

Min er efterhånden så gammel, at jeg ikke kan huske om der var en med, eller om vi bare prøvede os frem, fordi min mand havde en i forvejen

Anmeld

22. april 2012

Frøken J.

birthee skriver:

Fedt! Tak for hjælpen  Der var så en opdatering der ventede, og det "m" jeg snakkede om var fordi der var kommet mail  Man skal jo lige vende sig til sådan en smartphone  

Hehe så lidt jeg forstod heller intet i starten

Anmeld

22. april 2012

Christina.78

har heller ikke fået med til min Nokia Lumia, - kun sådan en bette en, men mener det fordi man selv skal gå på nettet og finde den 

smartphones -ny verden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.