Hæklet legetøj :) Billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2012

Muffin_girl

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2012

Miss Church

Wooow hvor er du bare dygtig! 
Hvor er det bare super fint. Gad godt at jeg kunne trylle sådan  

Anmeld

22. april 2012

DitteMarie

Så fint :-)

Anmeld

22. april 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Kitty-Katten skriver:

Ja, for cirka 2 år siden begyndte jeg at hækle Lærte det af min køre svigermor, og havde kort efter hæklet et ton af tørklæder, halstørklæder, tasker, toilettasker, tæpper af oldemor lapper og meget mere

Da jeg blev gravid med min søn, som nu er 6 måneder, begyndte jeg at hækle legetøj.Min mand og jeg er begge studerende, så vi har ikke så mange penge til legetøj, og nægter fx at give 80 kr for en lille Barbapapa bamse, når det koster 30 kr for en rulle garn der kan række til 3 stk.

Så ville lige vise lidt af det jeg har lavet ,og håber det kan inspirere jer andre

Det er uden tvivl det flotteste hæklet legetøj jeg har set. Jeg er dybt imponeret. Hvor må det være dejligt at være så dygtig.

Anmeld

22. april 2012

Maja_4000

Nej , hvor er du sej !

Anmeld

23. april 2012

Julemusen

Mange tak 

Hvis i har lyst til at hælke noget ligende, så er der utrolig mange opskrifter på nettet. Garnet er bumbo me fra bilka, som koster 19 kr pr nøgle. Og har brugt en hækelnål af 5,00 mm. 

Anmeld

26. april 2012

Sakris

Rigtig godt gået Og sikke en tålmodighed med de store ting! Kender alt til det med at holde legetøjsbudgettet nede, så her bliver der også hæklet på livet løs.

Som andre forespørger, hvorfor sælger du så ikke lidt, og får et lille supplement til SU'en?

Anmeld

26. april 2012

MorEllen

Hold da helt op!! Du er da vildt dygtig med hæklenålen!!
Det er bare fedt at kunne lave legetøj selv

Anmeld

26. april 2012

Michalala

Wow. Sikke nogle fine ting du får lavet.

Anmeld

26. april 2012

Skouboe

Hvor er du sej til at hækle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.