Hæklet legetøj :) Billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17.774 visninger
22 svar
0 synes godt om
22. april 2012

Julemusen

Ja, for cirka 2 år siden begyndte jeg at hækle Lærte det af min køre svigermor, og havde kort efter hæklet et ton af tørklæder, halstørklæder, tasker, toilettasker, tæpper af oldemor lapper og meget mere

Da jeg blev gravid med min søn, som nu er 6 måneder, begyndte jeg at hækle legetøj.Min mand og jeg er begge studerende, så vi har ikke så mange penge til legetøj, og nægter fx at give 80 kr for en lille Barbapapa bamse, når det koster 30 kr for en rulle garn der kan række til 3 stk.

Så ville lige vise lidt af det jeg har lavet ,og håber det kan inspirere jer andre

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2012

Mutti2B

Wow, jeg er godt nok dybt imponeret . Laver du på bestilling ?

Anmeld

22. april 2012

B&J

wow wow wow wow jeg er slet ikke dybt misundelig det skal jeg også lære.. lige så snart jeg har købt garn og den hækle pind. og funde nogle opskrifter

Anmeld

22. april 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Hvor er du bare dygtig!!!

Anmeld

22. april 2012

Isaac's mor

Hvor er det fedt, flot og mega nuttet! Synes redi godt om!!

Anmeld

22. april 2012

Julemusen

Mutti2B: Nej jeg laver desværre ikke på bestilling. Hælker kun til eget forbrug, så at sige, for timelønnen ville blive alt alt for dårlig hvis det var. Men kan da anbefale at lære og hækle! Jeg hækler ikke efter opskrifter normalt, for synes det er sjovere selv at finde på dem, men der er mange opskrifter på nettet, nogen også for nybegyndere

Anmeld

22. april 2012

Mutti2B

Kitty-Katten skriver:

Mutti2B: Nej jeg laver desværre ikke på bestilling. Hælker kun til eget forbrug, så at sige, for timelønnen ville blive alt alt for dårlig hvis det var. Men kan da anbefale at lære og hækle! Jeg hækler ikke efter opskrifter normalt, for synes det er sjovere selv at finde på dem, men der er mange opskrifter på nettet, nogen også for nybegyndere

Øv øv! Jeg har prøvet flere gange for vil rigtig gerne lære det, men jeg kan bare ikke finde ud af det

Anmeld

22. april 2012

helle85

Kitty-Katten skriver:

Ja, for cirka 2 år siden begyndte jeg at hækle Lærte det af min køre svigermor, og havde kort efter hæklet et ton af tørklæder, halstørklæder, tasker, toilettasker, tæpper af oldemor lapper og meget mere

Da jeg blev gravid med min søn, som nu er 6 måneder, begyndte jeg at hækle legetøj.Min mand og jeg er begge studerende, så vi har ikke så mange penge til legetøj, og nægter fx at give 80 kr for en lille Barbapapa bamse, når det koster 30 kr for en rulle garn der kan række til 3 stk.

Så ville lige vise lidt af det jeg har lavet ,og håber det kan inspirere jer andre

har du nogen opskrift i sær på det 3 første billeder?

Anmeld

22. april 2012

MomInTheMaking

Kitty-Katten skriver:

Det er bare nogen rigtig fine ting. Bilen er jeg helt vild med, kunne jeg godt finde på at lade mig inspirere af..

Nu er jeg godt meeeeget antifan af de der barbapapa ting, MEN når barnet (eller en selv?) er fan af dem er det er altså en super god ide at lave dem selv, for det er jo egentlig ikke så kompliceret og de originale er godt nok dyre. xD Men det har da alligevel taget noget tid at lave hele familien. heh

godt arbejde. Jeg er i hvert fald inspireret.

Anmeld

22. april 2012

Dot D

Rigtigt flotte ting...

Måske man skulle finde hæklenålen frem igen....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.